Opslag foto's

15-07-2024 08:52 12 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ondertussen raakt mijn telefoon vol met veel foto's en video's. Omdat ik bang ben bij een crash van de telefoon toch wel heel dierbare foto's en video's te verliezen nu toch maar kijken waar ik ze veilig kan opslaan. Het liefst niet al te moeilijk en als het gratis kan is het helemaal mooi. Kom verschillende opties tegen maar welke werkt prettig en is veilig?
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij mij worden m'n foto's vanzelf gebackupped naar Google photo's. Ik kan me eigenlijk niet eens herinneren dat ik er ooit iets voor heb hoeven regelen maar dat zal wel :-D
If you need a hug, give it to someone else.
Alle reacties Link kopieren Quote
Als Google fotos vol zit gooi ik de hele zooi over op een externe harde schijf.
Man zorgt voor een back up van die externe schijf.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zet mijn foto's (van telefoon en camera) altijd in een mapje per maand op mijn laptop. Dan selecteer ik wat weg kan (veel ...). Van mijn laptop maak ik regelmatig een backup op een externe harde schijf.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zit erover te denken om gebruik te gaan maken van een cloud opslag. Tot nu toe staat alles bij mij op een externe harde schijf, maar die kunnen kapot gaan. Heeft iemand goede ervaringen met een betaalde cloudopslag?
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier cloud, maar zeurt altijd over te volle opslag blabla
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik maak ieder jaar in de kerstvakantie een fotoboek van de leukste/belangrijkste foto's van het afgelopen jaar. Als je dit ieder jaar doet is het te overzien. En voor de rest staan al mijn foto's ook nog in Google foto's.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ben nogal een digibeet dus misschien domme vragen. In Google foto's blijven ze altijd staan? Gaan ze daar automatisch altijd naar toe of moet je daarvoor iets op je telefoon instellen?Er zitten veel vakantiefoto's tussen en ben van plan daar fotoboeken van te maken maar het blijft erbij.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ook via Google photo's, ik heb extra opslagruimte gekocht voor € 19,95 per jaar.
Alle reacties Link kopieren Quote
yellowpino schreef:
15-07-2024 11:39
In Google foto's blijven ze altijd staan?
Zolang Google bestaat en je maar betaalt, en dat laatste zal je vroeg of laat moeten doen als je regelmatig foto's neemt.

Je kan het zo instellen op je telefoon dat ze automatisch worden geüpload. Let wel op dat de foto's kunnen worden gecomprimeerd op Google fotos om ruimte te besparen. Dit heeft weer gevolgen voor de kwaliteit als je ze ooit wil afdrukken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dutchgirly schreef:
15-07-2024 10:51
Ik zit erover te denken om gebruik te gaan maken van een cloud opslag. Tot nu toe staat alles bij mij op een externe harde schijf, maar die kunnen kapot gaan. Heeft iemand goede ervaringen met een betaalde cloudopslag?
Mijn vader gebruikt FileFactory en is daar erg tevreden over! Ik zet er zelf ook wel eens dingen op.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren Quote
yellowpino schreef:
15-07-2024 11:39
Ben nogal een digibeet dus misschien domme vragen. In Google foto's blijven ze altijd staan? Gaan ze daar automatisch altijd naar toe of moet je daarvoor iets op je telefoon instellen?Er zitten veel vakantiefoto's tussen en ben van plan daar fotoboeken van te maken maar het blijft erbij.
Je moet er iets voor instellen maar het is niet heel moeilijk:

https://support.google.com/photos/answe ... %3DAndroid

De eerste 15 Gigabyte zijn gratis, het duurt wel even voor je dat vol hebt hoor.
If you need a hug, give it to someone else.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven