[Outlook 2010 ]Vreemd probleem e-mailbijlagen

24-06-2012 23:02 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een raar probleem als ik bijlagen wil verzenden aan een e-mail. Stel ik heb een persoon X aan wie ik een e-mail verzenden met een bijlage. Outlook 2010 zegt dat de bijlagen zonder problemen zijn verzonden. Persoon X zegt dat hij alleen mijn e-mail heeft gezien maar niet mijn bijlagen.

Daarnaast is er een persoon Y die wel gewoon mijn bijlagen ziet. Zelfs als ik een mail verzend naar de personen X en Y, zien beide personen de mail, maar alleen persoon Y ziet ook de bijlage.

Als ik een ander e-mailadres pak (ik gebruik Outlook 2010 van mijn werk of mijn mobiel waar ik toegang heb tot mijn werkmailbox), bijv. die van mijn werk en ik verzend een test-e-mail met bijlagen naar personen X en Y, dan zien gewoon beide personen (X en Y) de bijlagen.

Rara, hoe kan dat? Ik vermoed dat ik iets bij persoon X heb veranderd zonder dat ik me daarvan bewust ben, of ik ben vergeten wat ik veranderd heb. (Als ik dat wist, was het simpel die verandering terug te draaien)
World of Warcraft: Legion
Kan zijn dat de virusscanner van de ontvanger de bijlage gewoon blockt.
Slotje.
O, dat zou ook nog kunnen. Maar dan specifiek van mij als ontvanger. Van andere bekenden krijgt X wel gewoon bijlagen bij e-mails van anderen.

Ik ga morgen naar X, of anders een andere keer, en ik ga daarnaar kijken.
quote:amand1969 schreef op 24 juni 2012 @ 23:18:

Slotje.Stafje. Jij bepaalt niet of dit probleem opgelost is (en dat het topic gesloten wordt). Zelfs ik niet. Alleen de moderators doen dat.
.
Proefmailtjes sturen met bijlage gaat probleemloos, naar anderen (persoon Y in mijn voorgaande berichten trouwens ook).

Persoon X is een familielid van mij. Denk toch dat er iets is met zijn mailprogramma. Maar ik ben thuis nu, dus morgen kan ik dat pas veranderen.
Ik stuur regelmatig notulen naar een groep mensen. Twee ervan kunnen mijn bijlage nooit openen. Wat bleek? Hun beveiliging stond erg hoog....
quote:Nammma schreef op 25 juni 2012 @ 06:04:

Ik stuur regelmatig notulen naar een groep mensen. Twee ervan kunnen mijn bijlage nooit openen. Wat bleek? Hun beveiliging stond erg hoog....Dat zou misschien bij X ook het geval zijn. Dat ga ik dadelijk uitzoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven