Outlook vraag

17-04-2021 22:12 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand hier die mij kan helpen, ben al hele avond bezig en zelfs met Google kom ik niet verder.

Heb een nieuwe laptop en daar wil ik Outlook op installeren.
Dit lukt alleen synchroniseert deze niet met mijn telefoon.

Ik kan mailen met de laptop deze komt bij de ontvanger aan. Wanneer ontvanger terug mailt komt deze op mijn telefoon aan maar niet op de laptop?!

Bij mijn naam op telefoon staat imap en op laptop Exchange.

Bij laptop moet ik eerst via Microsoft aanmelden dit is ander wachtwoord dan Outlook op telefoon. Wanneer ik op laptop via Microsoft inlog krijg ik scherm van Outlook maar daar pakt het Outlook wachtwoord van de telefoon Outlook niet.

Ik kan via Outlook op mobiel koppelen klikken dan gebeurt er op mijn mobiel niks qua app maar krijg wel een melding in mijn mail ( op telefoon)

Iemand nog tips?!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet er een beetje vanaf.
- Welke versie van Outlook heb je precies op je laptop staan? Is dat een Office 2010 programma, of een app van 365-Microsoft?
- Wat zou je precies willen? Dat je mails zowel op je laptop als op je telefoon bewaard worden?
- Gebruik je een microsoft-account, dus bijv. frietmetmayo@outlook.com of een 'eigen' mailadres (ik denk het laatste).
- Heb je al eens geprobeerd om op je laptop de instelling ook op IMAP te zetten?
Alle reacties Link kopieren
C⨀urage schreef:
17-04-2021 22:54
Ik weet er een beetje vanaf.
- Welke versie van Outlook heb je precies op je laptop staan? Is dat een Office 2010 programma, of een app van 365-Microsoft?
- Wat zou je precies willen? Dat je mails zowel op je laptop als op je telefoon bewaard worden? ja dit
- Gebruik je een microsoft-account, dus bijv. frietmetmayo@outlook.com of een 'eigen' mailadres (ik denk het laatste).inderdaad een eigen e-mail adres
- Heb je al eens geprobeerd om op je laptop de instelling ook op IMAP te zetten? Hoe doe ik dit??
Alle reacties Link kopieren
Heb je Outlook van Office 2010?

Het is een optie die voorbij komt bij het toevoegen van je account in Outlook.
Ik denk dat je het ook nog kan aanpassen (en anders account weghalen en opnieuw toevoegen).
Je account vind je via Bestand > Accountinstellingen.

Met IMAP download je je mails ook echt op je laptop, blijven ze dus niet (alleen) in de cloud staan. Ik heb op mijn telefoon daarnaast ook een outlook-app (met IMAP). Op deze manier heb ik mijn mails op beide plekken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven