Pc leeghalen zonder Windows eraf
donderdag 6 januari 2011 om 14:54
Omdat ik er met google niet uit kom hoop ik dat er hier iemand verstand van heeft..
Omdat ik een nieuwe laptop heb gehad, krijgt mijn neef mijn oude laptop. Nu wil ik hem helemaal leeg maken, zodat er geen bestanden, programma's en andere dingen meer op staan. Windows (vista) moet er alleen wel op blijven staan! Heeft iemand een idee hoe ik dit zou kunnen doen?
Alvast bedankt
!
Omdat ik een nieuwe laptop heb gehad, krijgt mijn neef mijn oude laptop. Nu wil ik hem helemaal leeg maken, zodat er geen bestanden, programma's en andere dingen meer op staan. Windows (vista) moet er alleen wel op blijven staan! Heeft iemand een idee hoe ik dit zou kunnen doen?
Alvast bedankt
donderdag 6 januari 2011 om 15:26
Ik zou niet het doen op die manier. Meestal denk je alles eraf te hebben gehaald, maar dat is meestal niet het geval! Sommige bestanden kunnen zich diep nestelen, waarvan jij niet meer weet dat ze bestaan.
Als ik jou was zou ik de laptop leeghalen en een schone installatie doen. Je hebt toch wel een OS installatie cd met geldige licentie?
Als ik jou was zou ik de laptop leeghalen en een schone installatie doen. Je hebt toch wel een OS installatie cd met geldige licentie?
donderdag 6 januari 2011 om 18:36
Als de installatie bestanden op de laptop zelf staan in een recovery partitie. Zie je dat in je verkenner (explorer), tenzij deze hidden is.
Als je je laptop aanzet zie je ook een melding in de trant van "Hit F11 for recovery"
Vaak het eerste wat je in beeld ziet.
Als je dan de functie toets gebruikt die aangegeven wordt, hoeft dus geen F11 te zijn, krijg je een schone installatie.
Als je je laptop aanzet zie je ook een melding in de trant van "Hit F11 for recovery"
Vaak het eerste wat je in beeld ziet.
Als je dan de functie toets gebruikt die aangegeven wordt, hoeft dus geen F11 te zijn, krijg je een schone installatie.