Phone 3GS doet raar

22-04-2013 10:12 7 berichten
Ik weet, het is een oud beestje van bijna 3 jaar maar ik wil hem toch graag redden. Mijn i-Phone heeft een eigen wil ontwikkeld en schakelt zichzelf spontaan uit terwijl de batterij nog zo goed als vol is. Als ik er langer dan een minuut of 5 mee bezig ben, gaat het scherm op zwart. Opstarten lukt dan niet meer. Soms krijg ik daarna helemaal geen beeld meer, soms begint hij weer met opstarten maar schakelt zichzelf dan halverwege weer uit.

Zolang de telefoon aan de oplader ligt is er geen probleem dus ik neem aan dat het de batterij is. Voor ik hem wegbreng wil ik graag nog even horen of er hier iemand is met ervaring of tips. Ik ben bepaald geen technisch wonder dus graag in Jip en Janneke-taal.

Mijn dank is groot!
Alle reacties Link kopieren
ja ik heb ook deze iphone, en begint ook kuren te krijgen helaas! Wil ook geen nieuwe, maar ben bang dat ie niet meer lang meegaat. Mijn man zegt dat je hem ff aan je pc moet hangen, maar ja ik ben ook a technisch dus daar schiet je niks mee op...Iets met updaten ofzo..

Bij mij is t ook zo als ik hem ff uitzet, dat ik m dan niet meer aankrijg, of iig heel moeilijk en niet op de normale manier. EN natuurlijk dat ik bepaalde apps niet meer erop kan zetten, zoals nu.nl, heel irritant.

Daarom wil ik eigenlijk overstappen op iets anders, en geen iphone meer, vin t belachelijk dat je na 2 jaar al over moet stappen op een andere foon. En dat voor dat geld...
Hey Miss World, volgens mij is alles up to date bij mij. Hij houdt er alleen steeds mee op.

Nu.nl en whatsapp werken bij mij nog gewoon (nou ja, als de telefoon het doet), ik denk dat jij misschien een 3G hebt?

Ik vind het zo zonde, ben verder zo blij met deze telefoon en ik wil helemaal geen nieuwe.
Denk toch dat het de accu is. Na drie jaar is het wel klaar met een accu. Een groot nadeel is dat de 3GS een ingebouwde accu heeft die je niet zelf kan vervangen. (mits je handig bent natuurlijk).

Handige vriend die voor jou een nieuwe accu kan plaatsen?

Succes!
Het is mogelijk om zelf een accu te plaatsen (wel de aanwijzingen correct volgen)

In Amerika zijn nieuwe accu's te bestellen, en zij leggen op hun website uit hoe je deze kunt vervangen.

Het kost wel wat geld (70 euro meen ik) maar een nieuwe phone kost meer..
Ik heb via via wel een adres van een soort Handige Harry die dat (tegen vergoeding) doet. Heb op you-tube een filmpje gezien over het vervangen van de accu (ik dacht dat het een batterij is maar er zit dus een accu in?) en dat leek een behoorlijk ingewikkeld priegelwerkje. Maar jullie denken dus ook aan de accu/batterij.

Ik vind het zo raar dat het dus ook gebeurt als die nog vol is, net alsof er ergens een contact loszit ofzo (ik gebruik maar even onnozele lekentermen bij gebrek aan beter). Vandaar dat ik een beetje twijfel of het echt de batterij is. Het begon er wel mee dat de batterij steeds sneller leeg was, en later kwam dat uitschakelen erbij.

Toch maar even bij Beun de Haas langs dan.
Ohw ja idd, mijn foon is ook heeeeeel snel weer leeg, word ik ook gek van zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven