Pinterest beginnersvraag: repinnen

11-03-2013 15:50 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ben momenteel nog een nitwit (zie ook mijn vraag) op pinterestgebied. Heb me zojuist aangemeld en toen werd mij gevraag om een nieuw board te beginnen. Dat heb ik gedaan (categorie overige) en nav mijn titel kwam men met suggesties. Als ik dan op repinnen klik kan ik alleen het plaatje toevoegen (aan mijn board) en een tekst eraan toevoegen. Dit wil ik alleen niet! Ik wil helemaal blanco beginnen. Maar ik kan geen exit knop of iets dergelijks vinden! Ik kan dus ook niet bijv. "add" en "about". En de plaatsjes weggooien lijkt ook niet te kunnen.

Grr..

Bedankt voor jullie hulp aan deze nitwit.
Ehm, wat je pint en wie je volgt zal sterk afhangen van de aard en doelgroepen van het bedrijf. Maar dat lijkt me logisch.

Ik zou er in elk geval voor zorgen dat je niet te ver van je stiel raakt, maar dat je er wel iets substantieels omheen bouwt. En dat je boards voldoende vult met mooi en relevant beeldmateriaal.

Ik volg bijvoorbeeld een meubelzaak in Scandinavisch design. Zij hebben ook boards met (Scandinavische) natuur/landschappen, streetstyle, gadgets/mooie spullen en zulks. Alle boards sluiten aan bij de sfeer van de zaak en dragen bij aan de branding/het image, maar zijn breder dan hun eigen handelswaar.

Ik denk dat die insteek goed kan werken.

En ik zou gericht op zoek gaan naar pinners die je kunt volgen om daaraan een bijdrage te leveren.
quote:Mylene_Valerie schreef op 11 maart 2013 @ 18:38:

[...]

Ik ga donderdag het dan nog een keer proberen. Anders pech hoor, had er alleen wat leuke dingen over gehoord dus dacht, even kijken.

Nee kijken zonder registratie ging ook niet.

kijken zonder registratie gaat wel, maar niet via de homepage,

maar wel als je bijvoorbeeld eerst even op google "pinterest gardens" doet, en dan via die website linksboven kan je gewoon verderzoeken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven