Printer doet niets
vrijdag 20 mei 2011 om 16:20
Hoi, Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb een Epson Stylus DX8450 printer. Vorige week was de zwarte inkt op, heb ik die vervangen, toen gaf ie aan dat de blauwe ook op was, ondanks dat daar nog wel inkt inzit toch vervangen. Nu geeft ie aan dat de andere kleuren ook moeten worden vervangen, dit lijk me raar, aangezien ik ze er allemaal uitgehaald heb en er zit nog wel inkt in.
Heb zelfs via kleurbeheer ten einde raad de instellingen op zwart wit gezet, maar hij blijft maar aangeven dat ik de kleuren moet vervangen...
Heb zelfs via kleurbeheer ten einde raad de instellingen op zwart wit gezet, maar hij blijft maar aangeven dat ik de kleuren moet vervangen...
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
vrijdag 20 mei 2011 om 16:24
Het stomme met cartridges is dat ze een THT-datum hebben. Dat slaat he-le-maal nergens op, maar is een trucje van de fabrikanten (om zo meer cartridges te verkopen). Verander de instellingen van je pc qua datum (bijvoorbeeld een jaar terug, dus 20 mei 2010) en kijk dan eens of je wel kan printen....
zaterdag 21 mei 2011 om 09:42
Vervangen met originele? Sommige printers lusten gevulde of imitatie niet. Zit een 'sensor' in de printer die checkt of er inkt in de cartridges zit. Ik heb weleens zuigend aan een cartridge zitten lurken om het sponsje wat erin zit te laten vullen. Was niet zo'n succes. Inkt krijg je heel moeilijk uit je kleren en van je bureau...
Dan moet je de printer resetten en dat werkt 9 van de 10 keer niet.
Dan moet je de printer resetten en dat werkt 9 van de 10 keer niet.
zondag 22 mei 2011 om 21:22
Hoi, lees net jullie reacties, ik had ook een zwarte nepinkt al een tijdje, zegt de printer ook foutmelding, maar dan negeerde ik dat en dan printe ie wel. Las net nog een verhaal over nepinkt, dus dat kan het ook zijn, ik denk dat ik toch maar even naar een computerzaak moet helaas
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.