Probleem met de laptop
zaterdag 2 februari 2013 om 13:12
Ik heb een probleem met mijn laptop. (Ik schrijf dit nu even op een andere computer) De laptop start wel op maar ik kom dan niet in mijn computer Krijg alleen de melding dat ik kan kiezen uit de veilige modus e.d. Omdat er waarschijnlijk iets is met de soft of hardware of door een stroomstoring dat daarom de programma's zich hebben afgesloten. In de veilige modus kan ik maar even komen omdat daarrna de computer alweer uitvalt. Ik krijg in de veilige modus de melding; Runtime error. This application has requested the runtime to terminate it in an unusual way. Waar zou dit aan kunnen liggen. Zou het ook aan de adapter kunnen liggen?
maandag 4 februari 2013 om 16:26
maandag 4 februari 2013 om 16:48
Ok ik zit nu weer in de veilige modus. Bedankt trouwens dat je me wil helpen hiermee.
Het zou dus geen virus of iets dergelijks kunnen zijn?
De ventilator bij deze laptop van HP. Kan ik dan het beste aan de achterkant openmaken?
Aan de zijkant van de laptop zit (volgens mij) een ventilator. Daar zaten normaal wel een soort van plastic "tralies" voor de ventilator maar die zijn er voor het merendeel ook al afgeknapt in de loop van de tijd. Misschien dat het daar door komt ook.
Voor een laptop is het dus moelijk om er een nieuwe ventilator op te zetten? En de ventilator sneller laten draaien hoe gaat dit dan bijvoorbeeld? Alvast bedankt.
Het zou dus geen virus of iets dergelijks kunnen zijn?
De ventilator bij deze laptop van HP. Kan ik dan het beste aan de achterkant openmaken?
Aan de zijkant van de laptop zit (volgens mij) een ventilator. Daar zaten normaal wel een soort van plastic "tralies" voor de ventilator maar die zijn er voor het merendeel ook al afgeknapt in de loop van de tijd. Misschien dat het daar door komt ook.
Voor een laptop is het dus moelijk om er een nieuwe ventilator op te zetten? En de ventilator sneller laten draaien hoe gaat dit dan bijvoorbeeld? Alvast bedankt.
maandag 4 februari 2013 om 17:53
Nee, maar voor dat ik met dit topic begon las ik ergens op een site iets over dat een melding met AsGhost ook weleens een virus zou kunnen zijn vandaar. Malwarebytes anti malware had ik al laten scannen er deze had inderdaad niets gevonden. Dus je hebt gelijk inderdaad. Weet je misschien ook in welke applicatie ik de snelheid van de ventilator aan kan passen of is het slimmer om vanavond eerst de achterkant van de laptop open te maken om te kijken of er ook stof in zit?
dinsdag 5 februari 2013 om 16:48
Oke ik heb net F10 gedaan. Ik zie daar wel vanalles staan. Maar ik heb er te weinig verstand van en ik weet dan ook niet wat ik aan het doen ben. Oddjobx ik wil je heel hartelijk bedanken voor je hulp. Ik weet in iedergeval waar het waarschijnlijk aan ligt. Ik denk dat ik de laptop naar een maker breng. Misschien moet er een nieuwe ventilator op. Of moet de ventilator worden schoongemaakt.
Bedankt voor je geduld en hulp.
Bedankt voor je geduld en hulp.