problemen met Hotmail/Gmail
zondag 29 augustus 2010 om 12:31
hoi iedereen,
al enkele dagen heb ik problemen met Gmail en Hotmail. Gmail kijk ik niet eens meer naar, omdat het programma meteen vastloopt. Hotmail opent wel, maar als ik een mail wil lezen krijg ik 7 van de 10 keer de melding dat er een tijdelijk probleem is met de netwerkverbinding en dat ik later nog eens moet proberen. Of de melding dat Hotmail onderhoud aan het plegen is. Dat dit een keer gebeurt a la, maar dit is al een aantal dagen, meerdere malen per dag. Iemand een idee?
Dat doe ik dan, maar later krijg ik dezelfde melding. Ik kan dus mijn mails amper nog lezen. Wat kan dit zijn? Internet an sich doet het prima, dus denk niet dat het aan mijn provider ligt.
Mijn werkmail, die ik thuis lees, doet het ook goed en anti-virusprogramma is ingeschakeld.
Iemand enig idee?
Bedankt vast,
Marah
al enkele dagen heb ik problemen met Gmail en Hotmail. Gmail kijk ik niet eens meer naar, omdat het programma meteen vastloopt. Hotmail opent wel, maar als ik een mail wil lezen krijg ik 7 van de 10 keer de melding dat er een tijdelijk probleem is met de netwerkverbinding en dat ik later nog eens moet proberen. Of de melding dat Hotmail onderhoud aan het plegen is. Dat dit een keer gebeurt a la, maar dit is al een aantal dagen, meerdere malen per dag. Iemand een idee?
Dat doe ik dan, maar later krijg ik dezelfde melding. Ik kan dus mijn mails amper nog lezen. Wat kan dit zijn? Internet an sich doet het prima, dus denk niet dat het aan mijn provider ligt.
Mijn werkmail, die ik thuis lees, doet het ook goed en anti-virusprogramma is ingeschakeld.
Iemand enig idee?
Bedankt vast,
Marah
zondag 29 augustus 2010 om 12:43
quote:stukje_cake schreef op 29 augustus 2010 @ 12:36:
Hier wordt tig keer per dag geswitched tussen gmail accounts.
Heb je je cookies en tijdelijke internetbestanden al eens verwijderd?
Eh nee, kan dat helpen? Kun je me uitleggen hoe ik dat doe?
Ik snap er niks van, mijn werkmail doet het prima en internet an sich werkt ook uitstekend.
Hotmail geeft linksonder ook de melding 'gereed, maar met fouten op pagina'. Net al nieuwste versie van Java geinstalleerd, maar dat maakt ook niet zoveel uit.
Hier wordt tig keer per dag geswitched tussen gmail accounts.
Heb je je cookies en tijdelijke internetbestanden al eens verwijderd?
Eh nee, kan dat helpen? Kun je me uitleggen hoe ik dat doe?
Ik snap er niks van, mijn werkmail doet het prima en internet an sich werkt ook uitstekend.
Hotmail geeft linksonder ook de melding 'gereed, maar met fouten op pagina'. Net al nieuwste versie van Java geinstalleerd, maar dat maakt ook niet zoveel uit.
zondag 29 augustus 2010 om 12:50
Ik heb ook heel veel gekut met hotmail de laatste tijd. Sinds ze van indeling veranderd zijn is het prut. Ik heb het bij al m'n 3 accounts! Terwijl andere mensen idd niks merken, heel irritant. Maakt niet uit op welke pc ik inlog btw, werk, uni, thuis of bij vriend, elke keer hetzelfde. Ik word er helemaal mesjogge van en weet ook niet meer wat ik moet doen. Vragen op het hotmail forum resulteren in voor de hand liggende antwoorden (idd over browser, of "heb je wel daar gekeken?") waar ik niks aan heb
zondag 29 augustus 2010 om 12:57
Als je de nieuwste versie hebt: In je werkbalk staat het tabje Extra (met een tandwieltje ervoor).
Klik daar op en klik vervolgens op internetopties.
Dan zie je bij het tabblad algemeen 'browsegeschiedenis' staan met een klokje eronder. Klik daar op verwijderen.
Dan krijg je een nieuw schermpje waar je de verschillende dingen kunt verwijderen. Klik daar iig op tijdelijke internetbestanden verwijderen en cookies verwijderen.
Daarna op sluiten klikken en dan op ok.
Dan zie je bij het tabblad algemeen 'browsegeschiedenis' staan met een klokje eronder. Klik daar op verwijderen.
Dan krijg je een nieuw schermpje waar je de verschillende dingen kunt verwijderen. Klik daar iig op tijdelijke internetbestanden verwijderen en cookies verwijderen.
zondag 29 augustus 2010 om 14:18
quote:stukje_cake schreef op 29 augustus 2010 @ 12:57:
Als je de nieuwste versie hebt: In je werkbalk staat het tabje Extra (met een tandwieltje ervoor).
Ik heb dit ook gedaan, mijn hotmail loopt weer als een tierelier.
Dankjewel Stukje-cake.
Ik heb dit ook gedaan, mijn hotmail loopt weer als een tierelier.
Dankjewel Stukje-cake.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter