reclame op whatsapp
vrijdag 22 maart 2013 om 19:21
wat vinden jullie hier nou van?
ik krijg steeds vaker oproepjes via whatsapp om pagina's te liken op facebook, of weer iemand die aankondigt dat hij/zij een eigen zaak opent.
ik word er WOEST van.
spam in mijn mail, op facebook word je doodgegooid met zooi, prima.
maar nu mijn telefoon??
moeten wij allen meegaan met de tijd? waar is de grens?
ps het zou nooit in mij opkomen om mensen op hun telefoon lastig te vallen met mijn bedrijf. we weten allemaal wat iedereen van telemarketing vindt ondertussen.
ik krijg steeds vaker oproepjes via whatsapp om pagina's te liken op facebook, of weer iemand die aankondigt dat hij/zij een eigen zaak opent.
ik word er WOEST van.
maar nu mijn telefoon??
ps het zou nooit in mij opkomen om mensen op hun telefoon lastig te vallen met mijn bedrijf. we weten allemaal wat iedereen van telemarketing vindt ondertussen.
vrijdag 22 maart 2013 om 19:29
quote:AndreaVogel schreef op 22 maart 2013 @ 19:21:
ik word er WOEST van.
maar nu mijn telefoon??
ps het zou nooit in mij opkomen om mensen op hun telefoon lastig te vallen met mijn bedrijf. we weten allemaal wat iedereen van telemarketing vindt ondertussen.Een beetje een kort lontje? Als je daar al woest van wordt....
ik word er WOEST van.
maar nu mijn telefoon??
ps het zou nooit in mij opkomen om mensen op hun telefoon lastig te vallen met mijn bedrijf. we weten allemaal wat iedereen van telemarketing vindt ondertussen.Een beetje een kort lontje? Als je daar al woest van wordt....
vrijdag 22 maart 2013 om 19:43
haha nee okee, niet WOEST maar wel vervelend..
ja het zijn vrienden en klasgenoten en collegas, geen vreemden hoor.
maar ik snap gewoon ff niet meer waar de drempel nou ligt. wie verzint het?
het zijn allemaal volwassen mensen die het doen dus je zou kunnen verwachten dat zij wel kunnen nadenken.
die reclame werkt overigens averechts, want na het zien van de whatsapp verwijder ik het bericht en blokkeer ik het nummer. er is nog sms en bellen.
maar ik vond het echt opmerkelijk dat wij blijkbaar al op dit punt zijn.
ja het zijn vrienden en klasgenoten en collegas, geen vreemden hoor.
maar ik snap gewoon ff niet meer waar de drempel nou ligt. wie verzint het?
het zijn allemaal volwassen mensen die het doen dus je zou kunnen verwachten dat zij wel kunnen nadenken.
die reclame werkt overigens averechts, want na het zien van de whatsapp verwijder ik het bericht en blokkeer ik het nummer. er is nog sms en bellen.
maar ik vond het echt opmerkelijk dat wij blijkbaar al op dit punt zijn.
vrijdag 22 maart 2013 om 19:56
vrijdag 22 maart 2013 om 20:18
o gelukkig maar, dan stel ik mij niet aan dus .
sta er wel van te kijken hoor. ik zat al tr bedenken dat het straks via sms gebeurt. 0_o
wel gek dat ik nou de enige ben.
heb ik echt zulke gekken vrienden en kennissen?
ik zal voor de grap om 03:00 op maandagnacht een whatsappje sturen of zij mijn foto op facebook willen liken
sta er wel van te kijken hoor. ik zat al tr bedenken dat het straks via sms gebeurt. 0_o
wel gek dat ik nou de enige ben.
heb ik echt zulke gekken vrienden en kennissen?
ik zal voor de grap om 03:00 op maandagnacht een whatsappje sturen of zij mijn foto op facebook willen liken
vrijdag 22 maart 2013 om 20:20
vrijdag 22 maart 2013 om 20:57
nou ja, ik doe niets verkeerd, een van de whatsapps was afkomstig van mijn klasgenoot,
waar ik geen vriendinnen mee ben. wij hebben nummers uitgewisseld voor het geval dat er een les uitvalt oid. en het was een app naar haar hele telefoonlijst of wij haar zakelijke facebook pagina willen liken.
denk niet dat ik daar iets aan had kunnen doen
een andere was van een collega die haar diensten aanbood en ook over een of andere agency.
ja nu zijn zij geblokkeerd maar stond ervan te kijken en dacht dat het iets nieuws was ofzo.
waar ik geen vriendinnen mee ben. wij hebben nummers uitgewisseld voor het geval dat er een les uitvalt oid. en het was een app naar haar hele telefoonlijst of wij haar zakelijke facebook pagina willen liken.
denk niet dat ik daar iets aan had kunnen doen
een andere was van een collega die haar diensten aanbood en ook over een of andere agency.
ja nu zijn zij geblokkeerd maar stond ervan te kijken en dacht dat het iets nieuws was ofzo.