reclame op whatsapp

22-03-2013 19:21 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
wat vinden jullie hier nou van?

ik krijg steeds vaker oproepjes via whatsapp om pagina's te liken op facebook, of weer iemand die aankondigt dat hij/zij een eigen zaak opent.

ik word er WOEST van.

spam in mijn mail, op facebook word je doodgegooid met zooi, prima.

maar nu mijn telefoon??

moeten wij allen meegaan met de tijd? waar is de grens?

ps het zou nooit in mij opkomen om mensen op hun telefoon lastig te vallen met mijn bedrijf. we weten allemaal wat iedereen van telemarketing vindt ondertussen.
Ik heb in mijn whatsapp alleen vrienden staan, dus heb er geen last van. Anders zou ik ze vriendelijk vragen om mij niet meer zulke berichten te sturen. Woest word ik er niet van, zonde van mijn energie.
Ik heb dat nog nooit gehad! Hoe komt het dat jij het wel hebt? Ligt het aan je vrienden?
quote:AndreaVogel schreef op 22 maart 2013 @ 19:21:

wat vinden jullie hier nou van?

ik krijg steeds vaker oproepjes via whatsapp om pagina's te liken op facebook, of weer iemand die aankondigt dat hij/zij een eigen zaak opent.

ik word er WOEST van.

spam in mijn mail, op facebook word je doodgegooid met zooi, prima.

maar nu mijn telefoon??

moeten wij allen meegaan met de tijd? waar is de grens?

ps het zou nooit in mij opkomen om mensen op hun telefoon lastig te vallen met mijn bedrijf. we weten allemaal wat iedereen van telemarketing vindt ondertussen.Een beetje een kort lontje? Als je daar al woest van wordt....
Heb ik nooit, wie geef je je nummer dan allemaal?
Nou nou, wat een drama.

Nooit reclame gehad op WhatsApp.
Ik zou me er ook rot aan ergeren. Maar je hebt het nummer, bel ze op!
Dan gooi je die mensen van whatsapp.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
haha nee okee, niet WOEST maar wel vervelend..

ja het zijn vrienden en klasgenoten en collegas, geen vreemden hoor.

maar ik snap gewoon ff niet meer waar de drempel nou ligt. wie verzint het?

het zijn allemaal volwassen mensen die het doen dus je zou kunnen verwachten dat zij wel kunnen nadenken.

die reclame werkt overigens averechts, want na het zien van de whatsapp verwijder ik het bericht en blokkeer ik het nummer. er is nog sms en bellen.

maar ik vond het echt opmerkelijk dat wij blijkbaar al op dit punt zijn.
geen last van, dus wij zijn blijkbaar nog niet allemaal op dit punt
quote:friezinnetje schreef op 22 maart 2013 @ 19:51:

geen last van, dus wij zijn blijkbaar nog niet allemaal op dit puntWij hebben waarschijnlijk normale vrienden en kennissen, die niet aan die ongein meedoen
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Niet wij, maar jij bent om de één of andere reden op dit punt. Hartstikke vervelend, maar het is niet 'normaal' zoals je hier leest.
tja..
En je maakt je niet druk om de reclame zooi om je heen van andere? Of je nu op de viva zit, of welk willekeurig website dan ook?
o gelukkig maar, dan stel ik mij niet aan dus .

sta er wel van te kijken hoor. ik zat al tr bedenken dat het straks via sms gebeurt. 0_o

wel gek dat ik nou de enige ben.

heb ik echt zulke gekken vrienden en kennissen?

ik zal voor de grap om 03:00 op maandagnacht een whatsappje sturen of zij mijn foto op facebook willen liken :D
ja reclame op websites mail ed ben ik nu wel gewend, maar mijn telefoon is de enige plek waar dat niet zo veel voorkomt. al moest ik wel even wennen aan youtube. daar gaat mijn bundel met het laden van reclames >:( .

al met al is reclame vervelend
Nog nooit reclame via whatsapp gehad net zoals iedereen boven mij. Lijkt me dat je iets verkeerd doet dus.
nou ja, ik doe niets verkeerd, een van de whatsapps was afkomstig van mijn klasgenoot,

waar ik geen vriendinnen mee ben. wij hebben nummers uitgewisseld voor het geval dat er een les uitvalt oid. en het was een app naar haar hele telefoonlijst of wij haar zakelijke facebook pagina willen liken.

denk niet dat ik daar iets aan had kunnen doen

een andere was van een collega die haar diensten aanbood en ook over een of andere agency.

ja nu zijn zij geblokkeerd maar stond ervan te kijken en dacht dat het iets nieuws was ofzo.
Nou dan app jij toch ff naar je hele adresboek dat je er niet op zit te wachten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven