Reparatie bol.com

07-11-2012 16:14 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er wel eens iets ter reparatie naar Bol.com gestuurd. 5 September hebben ze mijn externe harde schijf ontvangen en ik zit hiet dus nog steeds zonder harde schijf. Er zijn ergere dingen maar ik loop me er weel aan te ergeren.

Wat zijn jullie ervaringen?
Wat hebben ze je gezegd hierover toen je contact met ze opnam?
Dat ze niet wisten hoelang het ging duren omdat hij naar een andere afdeling moest.
Naar de fabriek van western digital. Daar staat hij al vanaf 6-09
bij mij duurde het 6 weken.... toen waren ze het artikel kwijtgeraakt en kreeg ik alsnog een nieuwe. wel fijn voor mij maar jij wordt hier waarschijnlijk niet echt vrolijk van. ik raad je aan om wel contact te blijven zoeken, anders 'vergeten' ze je gewoon.
Hij is al 9 weken weg nu, ik ga zo even bellen naar bol.
Net gebeld en de meneer van bol vond het ook al erg lang duren en gaat met de juiste afdeling contact opnemen, daarna zullen hun waarschijnelijk volgende week contact opnemen met mij.
quote:missbrice schreef op 07 november 2012 @ 17:04:

Net gebeld en de meneer van bol vond het ook al erg lang duren en gaat met de juiste afdeling contact opnemen, daarna zullen hun waarschijnelijk volgende week contact opnemen met mij.Nou, en dat is ook de enige manier om er achter te komen hoe lang het gaat duren. In het verleden behaalde resultaten endezo.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Eens met Himalaya, heb je de naam van de medewerker genoteerd? Dan kun je hier op reclameren. Vragen naar wanneer hij jou precies terugbelt, zo niet: terugbellen. Er zijn vaak veel afdelingen en medewerkers die dit dan weer opnieuw oppakken en kun je nog langer wachten.
Ik heb mijn electr tandenborste terug gestuurd.

Kreeg indd hetzelfde verhaal te horen, geen idee hoe lang het ging duren...

Nu heb ik van de week maar eens gebeld, 7 weken later.

Dat het zo lang zou duren was niet de bedoeling volgens bol.com. Ik krijg een nieuwe toe gestuurd.

Succes
Ik had zo'n extra oplader voor smartphones in september opgestuurd en hoorde maar niks. Online kon ik vinden dat hij was teruggestuurd naar de fabrikant. En bij die status bleef het week na week na week.

Vandaag echter een mail van bol.com waarin ze aangeven dat het ding niet meer gerepareerd kan worden en dat ze het aankoopbedrag terug gaan storten. Ze sturen bewust geen nieuwe staat in de mail, wil ik die wel dan moet ik die maar weer bestellen.
Annicka, ik heb vandaag precies hetzelfde mailtje. Ik ga straks een nieuwe kopen maar niet bij bol.com. Ik ben even klaar met ze.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven