Roamler

07-08-2015 11:56 207 berichten
Maakt iemand van jullie gebruik van de app Roamler? En werkt het een beetje?



Ik wil het zelf ook graag gaan proberen, maar heb geen invite, dus ik sta wel open voor een invite mocht iemand die nog over hebben
Volgens mij zit ik echt in een gebied met weinig roamlers, want ondanks dat ik nog gewoon level 1 ben staan al er een stuk of 5 opdrachten voor punten maar ook geld. Moet morgen naar de winkel dus ga er maar een paar uitvoeren
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik zou graag een invite ontvangen! Wil je me een pb sturen als je er eentje over hebt? Regio Gelderland hier.



Heb de app geïnstalleerd, maar als ik klik op 'Registreren: klik nu hier' dan krijg ik een ja- en een nee-button maar allebei lijken niets te doen. Ik kan dus ook niet zien of ik evt. zo al een invite kan krijgen. Het zou fijn zijn als iemand en eentje naar me kan sturen, vast bedankt.
quote:ambra schreef op 13 december 2015 @ 13:48:

Even een vraagje, ik heb een windows phone, Nokia.

Het lijkt erop dat ik daarmee niet mezelf kan aanmelden?

Iemand hier die toevallig ook een Nokia telefoon heeft en toch wel Roamler kan doen?



laat maar, antwoord al gevonden bij FAQ. Het kan voorlopig nog niet dus, jammer.Als je bijv een samsung tablet hebt kan het daarmee.
Ligt het aan mij of zijn er gewoon weinig opdrachten die je als lv 2 mag uitvoeren, behalve de sinterklaas, kerst etc opdracht.

Alles wat open staat hier is lv 3 of hoger. Beetje jammer, want zo wordt ik nooit lv 3.
quote:Shenandoah schreef op 14 december 2015 @ 18:09:

Ligt het aan mij of zijn er gewoon weinig opdrachten die je als lv 2 mag uitvoeren, behalve de sinterklaas, kerst etc opdracht.

Alles wat open staat hier is lv 3 of hoger. Beetje jammer, want zo wordt ik nooit lv 3.Om in level 3 te komen heb ik veeeeel van die gratis opdrachten gedaan waar je alleen XP punten mee krijgt... Even doorbijten, het wordt beter!
quote:Bumba1985 schreef op 14 december 2015 @ 18:39:

[...]





Om in level 3 te komen heb ik veeeeel van die gratis opdrachten gedaan waar je alleen XP punten mee krijgt... Even doorbijten, het wordt beter!doe ik ook idd, maar 30xp zet niet veel zoden aan de dijk natuurlijk :P En die zijn inmiddels ook op. Er staat veel opdrachten open hier elke keer, maar mag ze niet doen ;P
Alle reacties Link kopieren
quote:Shenandoah schreef op 14 december 2015 @ 18:09:

Ligt het aan mij of zijn er gewoon weinig opdrachten die je als lv 2 mag uitvoeren, behalve de sinterklaas, kerst etc opdracht.

Alles wat open staat hier is lv 3 of hoger. Beetje jammer, want zo wordt ik nooit lv 3.



Ligt ook aan waar je woont. In mijn omgeving staan altijd veel opdrachten open. Ook toen ik in level 2 zat. Zit inmiddels in level 3.

Als je in een stad of dorp woont waar veel Roamlers wonen, dan is alles zo weg.
Hier was het ook geen probleem maar volgens mij wonen hier ook niet veel roamlers
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel XP moet je eigenlijk hebben om naar level 3 te kunnen? Ik merk dat er hier ook weinig (betaalde) opdrachten openstaan in level 2. Jammer...
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
1750 dacht ik (het staat gewoon in je app ergens)
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Ha, leuk! Een topic om te kletsen, die had ik alleen nog bij FOK! gevonden. Daar heb en wil ik geen account, dus



Ik vind het zo leuk! Probeer elke dag wel een opdracht te doen, helaas zijn ze in de buurt snel weg.

Moet eerlijk bekennen dat ik hierdoor niet meer ren naar een trein bij een overstap, als ik hem mis kan ik daar ergens in de buurt een opdracht doen



Hoe lang duurde het bij jullie tot jullie level 3 (1750 XP) waren? Mijn collega wil het ook doen, en is zo lief om te wachten tot ik level 3 ben.

Momenteel zit ik op 940 XP en ben begonnen op 3 december.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ongeveer een maand geleden begonnen en zit ook net onder de 1000xp. Nu moet ik het zeggen dat ik het momenteel niet heel fanatiek meer doe omdat ik er even wat minder tijd voor heb, maar na het nieuwe jaar hoop ik weer snel aan de slag te kunnen.
Ik was in het begin heel fanatiek, dus ik zat vrij snel op level 3. Binnen een maand ofzo?
heeft er iemand nog een invite over?
quote:newimprovedkitty schreef op 18 december 2015 @ 13:09:

heeft er iemand nog een invite over?Stuur maar een pb, ik heb nog.
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er nog een invite over? :-)
quote:Plienn schreef op 18 december 2015 @ 14:20:

Wie heeft er nog een invite over? :-)Ik!
Heeft er nog iemand een invite over? Lijkt me leuk om mee te doen, omgeving 023.
quote:cip1 schreef op 18 december 2015 @ 18:46:

Heeft er nog iemand een invite over? Lijkt me leuk om mee te doen, omgeving 023.Pb me Maar!
Als je toch genoeg hebt anna, dan wil ik het ook weleens proberen.
quote:bubbelwijn schreef op 18 december 2015 @ 20:13:

Als je toch genoeg hebt anna, dan wil ik het ook weleens proberen.Pb me ook maar je mailadres
Alle reacties Link kopieren
Annavanandelle, heb je voor mij ook nog een invite? Ik wil graag op Roamler maar ik ken niemand die dat ook doet en mij een invite kan sturen.
quote:lushcooking schreef op 19 december 2015 @ 23:04:

Annavanandelle, heb je voor mij ook nog een invite? Ik wil graag op Roamler maar ik ken niemand die dat ook doet en mij een invite kan sturen.Ja hoor, pb me maar je mailadres
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me wel wat. Wie heeft er nog een invite?
quote:Ladenkastje schreef op 22 december 2015 @ 11:43:

Het lijkt me wel wat. Wie heeft er nog een invite?Ik, stuur maar een pb

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven