Route maken en delen

16-08-2023 09:40 8 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie heeft de gouden tip?

Ik doe vrijwilligerswerk. En nu gaan we een toeristisch krantje uitgeven. Daar wil ik graag een fietsroute in zetten. Een beschrijving van de route, en de bezienswaardigheden onderweg met wat fotootjes. En een qr-code, zodat de route gemakkelijk kan worden meegenomen op de fiets. Het liefst zonder dat de gebruikers hiervoor een speciale app moeten installeren. Heeft iemand een tip?
Komoot. Als je wilt navigeren heb je wel de app nodig, maar daar ontkom je anders niet aan.
Een duidelijke foto van de route voor de niet-appgebruikers.

Een route volgen ken ik alleen met app. Komoot, maar die is alleen gratis in je eigen regio. RouteYou is gratis, ook buiten de eigen regio.
Ik ga ernaar kijken, dank jullie wel!!
Je kunt de route maken in afstandmeten.nl en de mensen die de route willen fietsen kunnen dan de gpx downloaden. Zij kunnen dat zelf in een eigen gps apparaat of app zetten en dan gaan rijden. Voor hen die dat nog niet hebben kun je als suggestie doen dat ze bv komoot downloaden en hem dan kunnen gaan rijden.
DeeDee76 schreef:
16-08-2023 15:28
Je kunt de route maken in afstandmeten.nl en de mensen die de route willen fietsen kunnen dan de gpx downloaden. Zij kunnen dat zelf in een eigen gps apparaat of app zetten en dan gaan rijden. Voor hen die dat nog niet hebben kun je als suggestie doen dat ze bv komoot downloaden en hem dan kunnen gaan rijden.
Dit vind ik ook nog een goeie tip! Dank!
Of gebruik de fietsroutebordjes en geef ze een lijstje nummertjes.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Ooh, ik vergat te vermelden dat je een route van afstandmeten.nl gewoon kunt delen door de link door te geven.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven