Route maken en delen
woensdag 16 augustus 2023 om 09:40
Wie heeft de gouden tip?
Ik doe vrijwilligerswerk. En nu gaan we een toeristisch krantje uitgeven. Daar wil ik graag een fietsroute in zetten. Een beschrijving van de route, en de bezienswaardigheden onderweg met wat fotootjes. En een qr-code, zodat de route gemakkelijk kan worden meegenomen op de fiets. Het liefst zonder dat de gebruikers hiervoor een speciale app moeten installeren. Heeft iemand een tip?
Ik doe vrijwilligerswerk. En nu gaan we een toeristisch krantje uitgeven. Daar wil ik graag een fietsroute in zetten. Een beschrijving van de route, en de bezienswaardigheden onderweg met wat fotootjes. En een qr-code, zodat de route gemakkelijk kan worden meegenomen op de fiets. Het liefst zonder dat de gebruikers hiervoor een speciale app moeten installeren. Heeft iemand een tip?

woensdag 16 augustus 2023 om 15:28
Je kunt de route maken in afstandmeten.nl en de mensen die de route willen fietsen kunnen dan de gpx downloaden. Zij kunnen dat zelf in een eigen gps apparaat of app zetten en dan gaan rijden. Voor hen die dat nog niet hebben kun je als suggestie doen dat ze bv komoot downloaden en hem dan kunnen gaan rijden.
woensdag 16 augustus 2023 om 18:43
Dit vind ik ook nog een goeie tip! Dank!DeeDee76 schreef: ↑16-08-2023 15:28Je kunt de route maken in afstandmeten.nl en de mensen die de route willen fietsen kunnen dan de gpx downloaden. Zij kunnen dat zelf in een eigen gps apparaat of app zetten en dan gaan rijden. Voor hen die dat nog niet hebben kun je als suggestie doen dat ze bv komoot downloaden en hem dan kunnen gaan rijden.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in