Samsung Galaxy Ace 2
dinsdag 17 juli 2012 om 18:32
Ben op het moment bezig met het uitzoeken van een nieuwe telefoon. Nu lijkt deze me wel wat, mede doordat er een abonnement bij zit wat me aanspreekt.
Hoe denken jullie over deze telefoon? Fijn in het gebruik? Of misschien juist niet?
Zie een beetje door de bomen het bos niet meer, dus heb er nu maar gewoon eentje uitgeprikt...
Tips en ideeën zijn heel erg welkom!
Hoe denken jullie over deze telefoon? Fijn in het gebruik? Of misschien juist niet?
Zie een beetje door de bomen het bos niet meer, dus heb er nu maar gewoon eentje uitgeprikt...
Tips en ideeën zijn heel erg welkom!
dinsdag 17 juli 2012 om 19:27
dinsdag 17 juli 2012 om 19:33
quote:Missprincesa schreef op 17 juli 2012 @ 19:27:
Ik heb een galaxy ace, nu 7 maand oud. Op zich een fijne telefoon, maar die batterij. Wat een drama! Heb hem vanochtend tot half 11 in de oplader gehad en de batterij is nu alweer op...
(runkeeper aangehad met wandeling en een paar keer internet gecheckt, niets bijzonders.)Dat van die batterij heb ik vaker gehoord, maar is dat met andere telefoons niet ook zo?
Ik heb een galaxy ace, nu 7 maand oud. Op zich een fijne telefoon, maar die batterij. Wat een drama! Heb hem vanochtend tot half 11 in de oplader gehad en de batterij is nu alweer op...
(runkeeper aangehad met wandeling en een paar keer internet gecheckt, niets bijzonders.)Dat van die batterij heb ik vaker gehoord, maar is dat met andere telefoons niet ook zo?
dinsdag 17 juli 2012 om 19:37
Ja ik geloof wel dat het met al die batterijen drama is, maar het is bij mijn telefoon wel heel erg. Manlief heeft een Iphone en die laadt z'n telefoon ook wel elke nacht op, maar hij gebruikt hem een stuk intensiever dan ik (spelletjes) en hij houdt het een volledige dag vol. Die van mij maar een uurtje of 8.
Maar goed, ik kan net pech hebben natuurlijk.
Maar goed, ik kan net pech hebben natuurlijk.