Samsung Galaxy S
zaterdag 14 augustus 2010 om 22:37
Sinds gisteren de trotse eigenaar van een Samsung Galaxy S.
Helemaal blij mee alleen, en nu komt ie, ik kan er niet mee opnemen als ik gebeld word!
Op het scherm verschijnen een rode en een groene knop maar wat ik ook aanraak er gebeurt niets. Heel vreemd. Nu ben ik erachter dan als je op de 'home' knop (de middelste onderin) drukt je dan ook kan opnemen, maar die rode en groene knop moeten toch ook een functie hebben?
Dus.... heb ik een stomme smartphone of ben ik niet zo smart?
Oh, en leuke tips voor apps zijn ook welkom!
Helemaal blij mee alleen, en nu komt ie, ik kan er niet mee opnemen als ik gebeld word!
Op het scherm verschijnen een rode en een groene knop maar wat ik ook aanraak er gebeurt niets. Heel vreemd. Nu ben ik erachter dan als je op de 'home' knop (de middelste onderin) drukt je dan ook kan opnemen, maar die rode en groene knop moeten toch ook een functie hebben?
Dus.... heb ik een stomme smartphone of ben ik niet zo smart?
Oh, en leuke tips voor apps zijn ook welkom!
maandag 13 december 2010 om 19:13
Ik heb ook een Mac en kan Kies er niet opzetten.
Muziek vanuit i tunes is niet moeilijk.usb kabeltje in je pc, en het andere uiteinde in je Samsung.
Dan ga je met je vinger van boven af vegen naar beneden.Dus waar de letters Samsung staan, daar ga je vegen naar beneden.Er verschijnt dan een soort rol-luikje, en verschijnt er een venster waarbij je een vraag moet antwoorden.1 Optie is koppelen, daar druk je dan op en er verschijnt een icoon op je scherm. Een wit icoontje. Je hebt itunes open, en je sleept dan je muziek naar het witte icoontje.
Weet niet of ik duidelijk ben, probeer maar. Succes!
Muziek vanuit i tunes is niet moeilijk.usb kabeltje in je pc, en het andere uiteinde in je Samsung.
Dan ga je met je vinger van boven af vegen naar beneden.Dus waar de letters Samsung staan, daar ga je vegen naar beneden.Er verschijnt dan een soort rol-luikje, en verschijnt er een venster waarbij je een vraag moet antwoorden.1 Optie is koppelen, daar druk je dan op en er verschijnt een icoon op je scherm. Een wit icoontje. Je hebt itunes open, en je sleept dan je muziek naar het witte icoontje.
Weet niet of ik duidelijk ben, probeer maar. Succes!
woensdag 15 december 2010 om 17:34
Ook ik ben onwijs blij met mijn Galaxy, alleen heb ik een probleem waarvan ik niet weet hoe ik het moet oplossen, tijdens een telefoongesprek gebeurd het iedere keer dat mijn telefoon na een paar minuten in een soort van spaarstand gaat waardoor mijn verbinding wegvalt, instellingen al nageplozen maar niks kunnen vinden. Iemand een idee??
anoniem_86473 wijzigde dit bericht op 15-12-2010 17:35
Reden: typo
Reden: typo
% gewijzigd
donderdag 16 december 2010 om 13:15
Hoi Chiki, bij instellingen heb je onder " geluid en weergave" de optie Spaarstand. Misschien heb jij die aanstaan? Moet je even het vinkje bij die optie uitzetten.
Mijn zus heeft nu ook de Samsung Galaxy, en ook helemaal heppie.
Zitten jullie trouwens ook bij Hi? Dan kan je op de site van Hi gratis sms/ mms versturen, wel 100 per maand. Handig als je (bijna) door je beltegoed heen bent.
Mijn zus heeft nu ook de Samsung Galaxy, en ook helemaal heppie.
Zitten jullie trouwens ook bij Hi? Dan kan je op de site van Hi gratis sms/ mms versturen, wel 100 per maand. Handig als je (bijna) door je beltegoed heen bent.
zaterdag 18 december 2010 om 13:28
Weet iemand hoe het kan dat ik elke nacht (ik gebruik hem als wekker, vandaar) weer opnieuw alle alarm-instellingen opnieuw moet instellen zoals ik ze wil (alarmtoon, volume etc?). Ik wil een specifiek muziekje uit mijn Mp3 lijst, plus een zacht volume, maar steeds springt hij na elke wek-actie weer terug op vol volume en een kut--deuntje. Hoe krijg ik dat permanent gewijzigd?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zondag 19 december 2010 om 21:45
woensdag 22 december 2010 om 21:52
quote:naatie schreef op 19 december 2010 @ 21:45:
@ VC
Volgens mij moet je dan instellen of je het wilt herhalen. Dus wekelijks of dagelijks. En er moet een groen wekkertje naast staan, dan is het alarm aan.
Maar ik sta elke dag op een ander tijdstip op Naat Ik wil gewoon mijn eigen deuntje en mijn eigen volume, wat me uit mijn REM slaap lokt, en niet die Samsung meuk.
Ander vraagje, ik ben in de eerste week 1 van die zwarte rubbertjes verloren (van de headset) en gisteren in de Kerstdrukte nummero 2. Wie nog meer? (vroeg ze hoopvol) En zou je ze los bij kunnen kopen?
@ VC
Volgens mij moet je dan instellen of je het wilt herhalen. Dus wekelijks of dagelijks. En er moet een groen wekkertje naast staan, dan is het alarm aan.
Maar ik sta elke dag op een ander tijdstip op Naat Ik wil gewoon mijn eigen deuntje en mijn eigen volume, wat me uit mijn REM slaap lokt, en niet die Samsung meuk.
Ander vraagje, ik ben in de eerste week 1 van die zwarte rubbertjes verloren (van de headset) en gisteren in de Kerstdrukte nummero 2. Wie nog meer? (vroeg ze hoopvol) En zou je ze los bij kunnen kopen?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
donderdag 23 december 2010 om 15:50
dinsdag 4 januari 2011 om 20:33
Flipperkast? Grappig. Bij de gratis apps?
Weet iemand of ik ook of ik in mn contacten lijst een aantal mensen onder 1 naam kan zetten? Ik heb best veel mensen van mn werk in mn mobiel staan. Kan ik die bijv onder 'werk' zetten, dat als ik dat intoets ik iedereen kan zien?
Ik hoop dat ik zo duidelijk ben.
Ik heb het al geprobeert door op groepen te drukken, maar hij geeft dan niet 1 groep aan in mn contactenlijst.
Weet iemand of ik ook of ik in mn contacten lijst een aantal mensen onder 1 naam kan zetten? Ik heb best veel mensen van mn werk in mn mobiel staan. Kan ik die bijv onder 'werk' zetten, dat als ik dat intoets ik iedereen kan zien?
Ik hoop dat ik zo duidelijk ben.
Ik heb het al geprobeert door op groepen te drukken, maar hij geeft dan niet 1 groep aan in mn contactenlijst.
dinsdag 4 januari 2011 om 21:02
Hoi, wanneer je je contacten invoert, kun je er bij zetten in welke groep je hen wilt plaatsen. Vrienden, familie, enz.Wanneer je dan op groepen drukt, zie je de mensen gecategoriseerd op de manier waarop je ze hebt ingedeeld.
Yep, een flipperkast.Gewoon bij market pinball in typen, krijg je diverse flipperkasten. Voor als je even lekker wilt spelen.Wel oppassen dat je in je enthousiasme niet het glas plaatje vermorzelt!
Yep, een flipperkast.Gewoon bij market pinball in typen, krijg je diverse flipperkasten. Voor als je even lekker wilt spelen.Wel oppassen dat je in je enthousiasme niet het glas plaatje vermorzelt!
woensdag 5 januari 2011 om 13:14
Naatie, ik wilde voor jou kijken hoe je kan instellen wat jij wilde.
Per toeval kwam ik erachter dat de knop waarmee je contacten kunt toevoegen het helemaal niet meer doet bij mij.Het Android systeem wordt dan spontaan afgesloten.
De andere functies doen het nog moeiteloos.Strange.....kan ik binnenkort weer naar de Hi store. Pfffff.
Per toeval kwam ik erachter dat de knop waarmee je contacten kunt toevoegen het helemaal niet meer doet bij mij.Het Android systeem wordt dan spontaan afgesloten.
De andere functies doen het nog moeiteloos.Strange.....kan ik binnenkort weer naar de Hi store. Pfffff.
woensdag 5 januari 2011 om 17:31
vrijdag 7 januari 2011 om 16:59
Nee, krijg je geen berichtje van.Dat wordt wel in in gesteld in 2011. Nu moet je het dus via
Kies downloaden. Je merkt vanzelf wanneer een bepaalde functie het niet meer doet, dat
je moet up loaden. Sinds de up load zitten er weer nieuwe spannende dingen op mijn foon.
Bv spraakfunctie bij Google. Daar hoef ik niets meer in te typen, maar alleen te zeggen wat ik
wil. Werkt perfect. En bij de sms komt nu een cijfer te staan hoeveel sms en je ongeopend
hebt. Dat soort aanpassinkjes, leuk hoor.
Kies downloaden. Je merkt vanzelf wanneer een bepaalde functie het niet meer doet, dat
je moet up loaden. Sinds de up load zitten er weer nieuwe spannende dingen op mijn foon.
Bv spraakfunctie bij Google. Daar hoef ik niets meer in te typen, maar alleen te zeggen wat ik
wil. Werkt perfect. En bij de sms komt nu een cijfer te staan hoeveel sms en je ongeopend
hebt. Dat soort aanpassinkjes, leuk hoor.
maandag 10 januari 2011 om 20:15
Ik heb sinds vorige week een Galaxy en ben er tot nu toe heel blij mee, maar ik heb nog wel iets wat ik niet voor elkaar krijg. Misschien dat één van jullie me kan helpen.
Ik heb op de geheugenkaart muziek gezet en als ik die dan via de MP3 app wil luisteren, dan zie ik daar allemaal extra bestanden waarvan ik nu inmiddels door heb dat het navigatiestemmen zijn die aanwijzingen bevatten. Hoe krijg ik die weg uit mijn mp3 lijst? Ik zet mijn muziek altijd op shuffle, maar navigatie aanwijzingen tussen mijn muziek vind ik dan weer niet zo leuk.
Ik heb op de geheugenkaart muziek gezet en als ik die dan via de MP3 app wil luisteren, dan zie ik daar allemaal extra bestanden waarvan ik nu inmiddels door heb dat het navigatiestemmen zijn die aanwijzingen bevatten. Hoe krijg ik die weg uit mijn mp3 lijst? Ik zet mijn muziek altijd op shuffle, maar navigatie aanwijzingen tussen mijn muziek vind ik dan weer niet zo leuk.
dinsdag 11 januari 2011 om 16:46
Ben ook erg blij met mn samsung, maar heb even een vraagje! Ik ben bezig om mijn @home email op mn telefoon te krijgen, maar krijg steeds te zien dat er geen verbinding is met de server! Heb op vaste pc gekeken naar pop3 en poort nummer! Hoop dat iemand me kan helpen! Hoor graag wat ik fout doe:) want t zal wel niet aan de telefoon liggen.....he he
woensdag 12 januari 2011 om 14:45
oydutchgirl, ik heb geen idee. Ik heb zelf geen @home maar ik heb gewoon de instellingen over genomen zoals ik die ook in Outlook gebruik en dat werkt prima.
Ik kan sinds gister thuis niet meer op het netwerk via Wi-Fi. Telefoon geeft aan er netwerken zijn, maar pakt ons netwerk niet op de een of andere manier. Als ik naar Wi-Fi instellingen ga dan staat er 'Ip adres ophalen van *netwerknaam* en daarna meteen 'verbinding verbroken'. Bij het Wi-Fi netwerk zelf staat 'Uitgeschakeld, beveiligd met WPA/WPA2 PSK". Als ik op de netwerknaam klik kan ik verbinding maken en dan wordt het IP adres weer opgehaald en daarna wordt meteen de verbinding weer verbroken. Iemand een idee?
Het netwerk werkt verder wel gewoon want ik kan met mijn laptop gewoon op het netwerk en op internet.
Ik kan sinds gister thuis niet meer op het netwerk via Wi-Fi. Telefoon geeft aan er netwerken zijn, maar pakt ons netwerk niet op de een of andere manier. Als ik naar Wi-Fi instellingen ga dan staat er 'Ip adres ophalen van *netwerknaam* en daarna meteen 'verbinding verbroken'. Bij het Wi-Fi netwerk zelf staat 'Uitgeschakeld, beveiligd met WPA/WPA2 PSK". Als ik op de netwerknaam klik kan ik verbinding maken en dan wordt het IP adres weer opgehaald en daarna wordt meteen de verbinding weer verbroken. Iemand een idee?
Het netwerk werkt verder wel gewoon want ik kan met mijn laptop gewoon op het netwerk en op internet.
vrijdag 14 januari 2011 om 16:58
Speciaal voor deze vraag heb ik even een account aangemaakt. Ik heb sinds gister nl. ook de Samsung Galaxy...Heel leuk, maar ik kan er alleen nog maar mee bellen en smsen, want ik kom niet op internet. Dit terwijl ik er wel een internetbundel bij genomen heb. Uit de beschrijving word ik ook niet veel wijzer. Moet internet het gewoon gelijk doen, of moet je wat activeren of wat?!
Alvast super bedankt!!
Alvast super bedankt!!