Samsung Galaxy S

14-08-2010 22:37 153 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds gisteren de trotse eigenaar van een Samsung Galaxy S.

Helemaal blij mee alleen, en nu komt ie, ik kan er niet mee opnemen als ik gebeld word!

Op het scherm verschijnen een rode en een groene knop maar wat ik ook aanraak er gebeurt niets. Heel vreemd. Nu ben ik erachter dan als je op de 'home' knop (de middelste onderin) drukt je dan ook kan opnemen, maar die rode en groene knop moeten toch ook een functie hebben?

Dus.... heb ik een stomme smartphone of ben ik niet zo smart?

Oh, en leuke tips voor apps zijn ook welkom!
De Galaxy wordt ondersteund door google, in de gebruiksaanwijzing staat meen ik ook dat je een gmail account moet aanmaken. Wat is het probleem daarvan? Kost niks en is zo gepiept.
Nou, in de gebruiksaanwijzing staat in principe alleen dat je voor 'new' moet kiezen, als je een afspraak wilt maken. Niets over googleaccount.

mijn grootste probleem is, dat ik een googleaccount heb, met een hotmailadres. En dit accepteert de samsung dus niet. Alleen een gmailadres. Aangezien ik al een 'gewoon' emailladres heb, én een hotmail, had ik eigenlijk niet zo'n zin om ook nog een gmailadres aan te maken. Maar ik ben bang dat dat dus wel moet.

Geen groot probleem, wel een vraagje dus
Later is nu
quote:dreamer schreef op 30 oktober 2010 @ 21:22:

Pff.. nou, nou kan ik met m'n nieuwe abo op internet ennu...

Ik wil al steeds de agenda bijhouden op de telefoon. Steeds als ik deze selecteer, vraagt hij een google-account. Tot nu toe kon ik dus niets met internet, dus neits mee gedaan. Ik heb wel een googleaccount, maar met hotmail. Nu blijkt dat de telefoon daar niets mee kan. Ik moet een gmailaccount aanmaken. En dat wil k liever niet. Wéér een emailaccount, hoe houd ik dat bij? En waarom, want ik héb tenslotte een googleaccount.

Dus.. ik kijk in de gebruiksaanwijzing. Daarin staat helemaal niets over Google Mis ik iets? Is er nóg een agenda-mogelijkheid? Help?Kun je dan niet beter een andere agenda downloaden in de market?
Everytime you make a typo, the errorists win.
Huh???

Haha, die mogelijkheid wist/kende ik niet eens

IK heb inmiddels een nieuw account en agenda op internet.. nu moet ie nog te zien komen op de telefoon. Voordeel van dit systeem is dat man en ik onze agenda's op de pc in elk geval al 'naast' elkaar hebben. Door de weeks niet zo handig (van elkaar hoeven we echt niet te weten wie wanneer naar welke werkafspraak gaat), maar voor buitenwerktijden ideaal.
Later is nu
Leuk Topic,

Ik heb sinds anderhalve week mijn SGS, ben er helemaal happy mee. Heb mijn eerste e-book al uitgelezen heerlijk, leesbril blijft op tafel liggen :-), kan het je aanraden Dreamer.

Je kan trouwens gewoon op wifi, als ik thuis ben dan schakel ik wifi in en de sgs zet dan automatisch je 3g uit.

Je kan allerlei apps downloaden via de market maar ook via appbrain, een account aanmaken en hupakee.

Wat echt een makkelijke app is is barcodescanner, als je bij een app zo'n zwart vierkantje ziet staan dan scan je deze en de app wordt automatisch gedownload en geinstalleerd op je sgs.

De eerste zeven pagina's zijn je homepages en de andere vier zijn pagina's waar je nieuwe apps komen te staan. Als je dan op een app blijft drukken dan maakt hij een snelkoppeling naar je homescreen, deze kun je weer verslepen naar de pagina die je wilt.

Er zijn zoveel apps, layer van funda is leuk, je ziet gelijk welke huizen er te koop staan in je buurt, met foto's en makelaar alles erbij, ook goedkoop tanken is leuk, je ziet gelijk waar je in de buurt het voordeligst kunt tanken.

Pfff er is zoveel te doen hahaha.

Ik zit elke avond te met mijn telefoon op schoot en maar te pielen, ben wel blij dat hij ook kan bellen hahaha.
Oja, Dreamer wat betreft je e-mail.

Je hebt echt een g-mail account nodig wil je het een en ander synchroniseren, je kan wel je hotmailaccount aan je g-mail account hangen hoor dan kun je mail gewoon lezen.
Nou, ik heb een gmailaccount gemaakt met een gmailadres. Heb op internet leuk agenda gemaakt, ingevuld, man uitgenodigd en zijn afspraken zie ik nu ook. Geverifieerd met m'n mobiel, nummertje ingegeven, enz enz.. maar.. ik zie mijn agenda niet op m'n mobiel Wordt vervolgd, ben ik bang.

Dotten, je klinkt lekker enthousiast! Zo'n e-boek, wat kost dat nou? IK heb het nog niet durven proberen, maar het lijkt me handig, als ik een keertje ergens moet wachten en me verveel, dat ik dan een boek kan downloaden

Layers was één van de redenen dat ik de telefoon nam. Ben veel met m'n dochter voor haar sport onderweg, en leek me wel handig dat je eetgelegenheden enzo zo makkelijk kunt vinden. Toch afgelopen week maar de tomtom mee.

dus..

later meer

ik kom zéker melden als m'n agenda het eindelijk doet
Later is nu
Het is gelukt

Veel dank
Later is nu
Dotten, welke boeken heb je gelezen op de foon? Ik zie alleen Engelse boeken en dan oudjes. Heb nog echte boeken liggen, die me op dit moment meer interesseren.
Later is nu
Oeh ben ook wel benieuwd naar die e-books!!! Heb ook een sgs en ben er erg blij mee! Ik heb alleen het probleem dat ik dus via de android market niet via wifi kan downloaden, moet hem dan echt weer op 3g zetten, zo vaag...
Ik heb ook een SG en vanaf vandaag internet!

Ebook heb ik tot nu toe gedownload via FTD. Ik vind een Ebook lezen op de SG echt heerlijk!

Weet iemand waar de concepten map van SMSen is??? Ik krijg de melding 'Opgeslagen in concepten' maar waar o waar is concepten.

Als je al internet zonder abonnement dan gaan je kosten toch heel erg omhoog??

Weet iemand hoe je 'slot' erop kan zetten? Ik bedoel dan dat je een soort van code in moet typen voordat je verder kan gaan. De telefoon moet wel gewoon aan zijn. Hmmm snappen jullie wat ik bedoel????

(Internet op telefoon = spelletjes = aantrekkingskracht voor mijn kinderen) Voor het geval mijn kids de hele tijd op mijn telefoon zitten wil ik er graag een slot op.

Ik hoop datiemand de antwoorden weet.
Ik denk dat je een pincode bedoelt weetgeennick? Geen idee hoe dat moet, maar mijn dochter heeft dat voor haar smsjes. Errug irritant, want als ze een smsje krijgt, dan blijft ze steeds weer meldingen krijgen en als ze er dan zelf niet is, kan ik dat niet stoppen ... heb laatst d'r telefoon maar uitgezet. Zij heeft natuurlijk geen SGS (tot haar grote spijt)

WAt is FTD?
Later is nu
FTD is downloaden via newsservers, ik download ook films\ series\ spelletjes daarmee.

Hmm jammer dat je het niet weet

Ik ben zowiezo verder aan het zoeken maar kan het niet vinden, zometeen anders even de gebruiksaanwijzing erbij halen..

Ik heb overigens vandaag internet op de SGS (T-mobile - web'nwalk vast bij mijn abonnement) maar ik zag net dat ik al xtra kosten heb en ik kan nog niet echt vinden waarvan...

vreemd hoor.

Moet wel bekennen dat de telefoon nu nog leuker is.....
Hoe kun je zien dat je extra kosten hebt, binnen 1 dag?
Later is nu
Ik ben via market trouwens gratis spelletjes aan 't downloaden geweest en de sterrenhemel
Later is nu
quote:weetgeennick schreef op 03 november 2010 @ 10:25:

Weet iemand hoe je 'slot' erop kan zetten? Ik bedoel dan dat je een soort van code in moet typen voordat je verder kan gaan. De telefoon moet wel gewoon aan zijn. Hmmm snappen jullie wat ik bedoel????

(Internet op telefoon = spelletjes = aantrekkingskracht voor mijn kinderen) Voor het geval mijn kids de hele tijd op mijn telefoon zitten wil ik er graag een slot op.

Ga naar instellingen > locatie en beveiliging

Daar kun je een schermontgrendelpatroon instellen. Dat is geen pincode, maar een zelfgekozen beweging over het scherm, waarmee je ontgrendelt. Wel handig!
Everytime you make a typo, the errorists win.
@dreamer, inloggen op t-mobile, ze houden het bijna real-time bij, lopen een uur achter ofzo.

@infojunk, ik ga het uitproberen!!!!! Dit is, voor mij, ook helemaal goed! (Als ik de beweging maar niet vergeet! )

Dank je wel!
Hoi Dreamer, je moet even kijken onder het topic digi, E-books.

Ook via torrent site's kun je boeken downloaden, piratebay.org staan ook nederlandse boeken op.

Ik vind het heerlijk, zet de boeken die ik wil lezen op mijn pc, en zet ze daarna op mijn sgs. Heb nu twee boeken gelezen. Winter in Madrid en All-inclusieve van Suzanne Vermeer.

Wat ook een leuk programma is om apps te downloaden is Appbrain, je maakt een account aan via je pc, gaat ook via google. dan download je via de market Appbrain. Daarna even fast web installer downloaden. Als je nu bij appbrain op je pc een app ziet wat je wilt hebben dan zet je sgs aan, kies de app appbrain, je zegt tegen je pc installeren en op je sgs synchroniseren en hupakee de

app wordt geinstalleerd op je sgs. Wat er fijn aan is dat je natuurlijk alles via wifi kan doen, plus er zijn echt verschrikkelijk veel apps hahaha.

Layer is echt leuk en handig he, ik heb ook de Fundalayer, echt lachen je ziet gelijk wat er aan huizen te koop staat in je buurt, foto's makelaar alles gegevens staan erop.

Wat ik een handige app vind Speeddialer, hiermee kun je nummers die je vaak belt een icoontje geven op je homesreen, dus je klikt op het icoontje en het nummer wordt gebeld.

Spel wat erg verslavend is voor mij, Papertoss en Angri Birds.

Binnenkort komt er een update voor sgs daar schijnt alles nog beter te werken :-) Veel plezier allemaal, als je meer wilt lezen over de sgs, er is een hartstikke leuk forum www.androidworld.nl,

Alles over apps en vragen die je hebt kun je daar stellen, er zijn howtodo's die je kan lezen ,echt alles staat er bijna wel tussen.

Groet diana
Ha, wat een leuk topic, heb de Samsung Galaxy I9000 sinds zaterdag. Heel mooi apparaat, en zit alleen nog via wifi op internet. Want mn mobiel kan geen netwerk vinden, dus kan niet eens bellen of sms en. Zo terug naar de winkel, want hij moet t wel doen natuurlijk he.
Ha, wat een leuk topic, heb de Samsung Galaxy I9000 sinds zaterdag. Heel mooi apparaat, en zit alleen nog via wifi op internet. Want mn mobiel kan geen netwerk vinden, dus kan niet eens bellen of sms en. Zo terug naar de winkel, want hij moet t wel doen natuurlijk he.
Oeps, dat is 2 x. Apple he, erg gevoelig ook, pfff.
Hij doet t, ga even bijlezen hier hoe en wat. Jammer alleen dat ze geen kleurrijke hoesjes hadden, heb nu een beetje ouwelijk zwart leren hoesje gekocht. Maar beter dan niets. Heb wel het idee dat het transparante beschermplaatje voor de glasplaat veel meer vlekt dan de glasplaat zelf.
Volgende dilemma/ vraagje: kan je muziek van de Imac wel op de Samsung zetten? En apps wil ik dus van de pc naar mn mob downloaden.

Ik heb met een usb kabel mn mob aan de imac gehangen, maar zie geen icoontje of zo....rijst bij mij de vraag of dit uberhaupt mogelijk is?
Wat voor mailprogramma hebben jullie op jullie samsung g?

Ik vind die ik nu heb zo traag.

En iemand nog tips voor leuke apps?
Ik heb een gmail account aangemaakt en in Hotmail kan ik ook gewoon openen.

Ligt er aan waar je bent, of ie traag is. Thuis is ie razendsnel, maar ik was net bij een vriend en daar was ie een stuk trager.

Leuke app die ik net van die vriend doorkreeg: Appie van Albert Heijn.nl

Kan je je boodschappen lijstje gewoon maken, door je telefoon voor de barcode te houden. Dan hoef je geen boodschappenlijstje meer te maken, dat maakt je telefoon dus. En nog veel meer leuke mogelijkheden op Appie.

En de app van Lao Tse vind ik heel leuk....allemaal oosterse wijsheden op je mobiel, leuk om te lezen in een verloren momentje. Have fun!

Weet alleen nog steeds niet of ik muziek uit Itunes op mn Samsung kan plempen. Usb kabeltje lijkt weinig te doen, vermoed dat ik dat alleen vanaf een Windows systeem op de Samsung kan zettten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven