Samsung Galaxy S

14-08-2010 22:37 153 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds gisteren de trotse eigenaar van een Samsung Galaxy S.

Helemaal blij mee alleen, en nu komt ie, ik kan er niet mee opnemen als ik gebeld word!

Op het scherm verschijnen een rode en een groene knop maar wat ik ook aanraak er gebeurt niets. Heel vreemd. Nu ben ik erachter dan als je op de 'home' knop (de middelste onderin) drukt je dan ook kan opnemen, maar die rode en groene knop moeten toch ook een functie hebben?

Dus.... heb ik een stomme smartphone of ben ik niet zo smart?

Oh, en leuke tips voor apps zijn ook welkom!
quote:blauwbloempje schreef op 14 juli 2011 @ 08:52:

[...]

Dankje voor je reactie!

Dan heb ik nog een vraag waar jullie je telefoon vandaan hebben met welke deal? Want bij bijna alle providers is het zo dat je hem gratis krijgt bij een 2 jarig abonnement en het eerste jaar 50% korting krijgt op abonnementskosten maar ik wil echt absoluut niet het 2e jaar ineens verdubbelen qua maandlasten.. andersom zou beter zijn of gewoon 2 jaar een gemiddelde maar dat biedt niemand aan..

Weet iemand een goede tip voor gewoon 2 jaar vaste maandlasten en dan liever niet hoger dan 20 euro per maand?Vodafone is op dit moment de goedkoopste. Je kan een abonnement lager gaan en bijbetalen voor het toestel.
Ik heb 'm bij T-mobile. Een i-150 abbo voor 30 euries per maand, 2 jaar lang, en geen bijbetalen.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Een vraagje aan de kenners voor de MMS instellingen

Ik heb volgens de site van Hi de instellingen juist staan, maar op de een of andere manier kan ik een ontvangen MMS niet openen en ook niet zelf versturen...wat doe ik nu toch fout? Iemand een tip voor mij? Zit het dan toch misschien in andere instellingen?

En okee, MMS is misschien een klein beetje achterhaald, maar het zou zo lekker snel moeten zijn als je even niet in je mail kunt of zo.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven