samsung telefoon loopt vast
zondag 8 september 2013 om 22:34
Mijn samsung galaxy ace 2 loopt vast, ik heb gegoogled maar kom een dergelijk probleem niet tegen. Misschien herkent iemand hier het?
Ik kan de touchscreen niet meer bedienen, heb nog wel beeld, eerst was het bij twitter, dus ik dacht internet hangt, toen bij facebook, nou ok, kan ook internet zijn. Maar hij kwam niet meer mee "los" dus toen toestel maar helemaal uitgezet, en weer aan, maar ook de code intoetsen lukt niet, het lijkt wel of ie helemaal nergens meer op reageert. Uiteindelijk kon ik opeens de code weer intoetsen, ik blij, maar nu hangt ie weer. Hij staat nog wel aan maar ik kan hem niet meer ontgrendelen dus, als ie nergens op reageert.
Ik kan de touchscreen niet meer bedienen, heb nog wel beeld, eerst was het bij twitter, dus ik dacht internet hangt, toen bij facebook, nou ok, kan ook internet zijn. Maar hij kwam niet meer mee "los" dus toen toestel maar helemaal uitgezet, en weer aan, maar ook de code intoetsen lukt niet, het lijkt wel of ie helemaal nergens meer op reageert. Uiteindelijk kon ik opeens de code weer intoetsen, ik blij, maar nu hangt ie weer. Hij staat nog wel aan maar ik kan hem niet meer ontgrendelen dus, als ie nergens op reageert.
zondag 8 september 2013 om 22:50
zondag 8 september 2013 om 22:59
zondag 8 september 2013 om 23:12
Kijk daar wel mee uit met je internetbundel!
Maar een app update is anders dan een software update. Kijk even onder instellingen en dan 'over dit toestel' oid. Dan staat bovenaan 'software update'. Zorg wel dat je wifi aan staat en je toestel in de lader ligt, mocht je er een kunnen/willen uitvoeren.
Maar een app update is anders dan een software update. Kijk even onder instellingen en dan 'over dit toestel' oid. Dan staat bovenaan 'software update'. Zorg wel dat je wifi aan staat en je toestel in de lader ligt, mocht je er een kunnen/willen uitvoeren.
zondag 8 september 2013 om 23:48
Ach ik had het vastloop probleem juist met de iPhone
en daar kan inderdaad de batterij niet van uit.
Heb nu een chinese remake van de Galaxy Note en loopt nooit vast. Daarnaast gaat de batterij erg lang mee (en heb ik een 2e batterij erbij gehad).
Voor mij nooit meer iPhone of Samsung. Chinese phones it is for me
Heb nu een chinese remake van de Galaxy Note en loopt nooit vast. Daarnaast gaat de batterij erg lang mee (en heb ik een 2e batterij erbij gehad).
Voor mij nooit meer iPhone of Samsung. Chinese phones it is for me
zondag 8 september 2013 om 23:54
Mijn dochter had het bij haar Samsung galaxy S 3 mini ook. Via internet kwamen we erachter dat het aan een verouderde simkaart kon liggen. Zij had al 6 jaar dezelfde simkaart, dus dat zou kunnen. Afgelopen donderdag kwam haar nieuwe kaart binnen. Tot op nu heb ik haar nog niet gehoord over vastlopen. Zou dit bij jou misschien ook een reden kunnen zijn?
maandag 9 september 2013 om 02:58
quote:oddjobx schreef op 09 september 2013 @ 02:26:
Wat Butterfly zegt, zal 't in principe niet zijn.
Als je teruggaat, heb je daarna als je niet update een oude android-versie, en als je wel update juist misschien een nieuwere.
Het gaat om een bug in een variant van een versie, en die kan je zo makkelijk ontlopen.
Er zijn zoveel types in Galaxy, misschien heeft Butterfly ook wel een eeuwenoude, die om heel andere redenen haperde. Bv. door teveel apps bij een oer-Galaxy, die ook niet verder komt dan android 2.3.heb een galaxy Fame van 2 maanden oud dus oeroud is hij niet he en er stonden maar 2 apps op
Wat Butterfly zegt, zal 't in principe niet zijn.
Als je teruggaat, heb je daarna als je niet update een oude android-versie, en als je wel update juist misschien een nieuwere.
Het gaat om een bug in een variant van een versie, en die kan je zo makkelijk ontlopen.
Er zijn zoveel types in Galaxy, misschien heeft Butterfly ook wel een eeuwenoude, die om heel andere redenen haperde. Bv. door teveel apps bij een oer-Galaxy, die ook niet verder komt dan android 2.3.heb een galaxy Fame van 2 maanden oud dus oeroud is hij niet he en er stonden maar 2 apps op
maandag 9 september 2013 om 11:03
De ace heeft geen jellybean, bij mij staat er android 2.3.6 op maar ook daar kan natuurlijk wel wat mis mee zijn.. tot nog toe is hij niet meer gecrasht in ieder geval
mijn simkaart is ook niet oud trouwens, van afgelopen december
dus ik gok op een bug of een app die voor problemen zorgt, maar so far so good
mijn simkaart is ook niet oud trouwens, van afgelopen december
dus ik gok op een bug of een app die voor problemen zorgt, maar so far so good