samsung telefoon loopt vast

08-09-2013 22:34 42 berichten
Mijn samsung galaxy ace 2 loopt vast, ik heb gegoogled maar kom een dergelijk probleem niet tegen. Misschien herkent iemand hier het?

Ik kan de touchscreen niet meer bedienen, heb nog wel beeld, eerst was het bij twitter, dus ik dacht internet hangt, toen bij facebook, nou ok, kan ook internet zijn. Maar hij kwam niet meer mee "los" dus toen toestel maar helemaal uitgezet, en weer aan, maar ook de code intoetsen lukt niet, het lijkt wel of ie helemaal nergens meer op reageert. Uiteindelijk kon ik opeens de code weer intoetsen, ik blij, maar nu hangt ie weer. Hij staat nog wel aan maar ik kan hem niet meer ontgrendelen dus, als ie nergens op reageert.
Ik heb een Galaxy SII en heb het ook sinds kort. Ik haal dan even de batterij los, dan doet-ie het weer.
Ok, heb ik gedaan, hij reageert weer, maar ik ben nog niet vol vertrouwen dat dat ook zo blijft, inmiddels even verder gegoogled en anders zou ik nog de fabrieksinstellingen kunnen terugzetten, maar dan ben ik volgens mij zo ongeveer alles kwijt, daar word ik ook niet blij van
Alle reacties Link kopieren
Mijn Galaxy S II loopt ook regelmatig vast. Ik houd die grote knop dan even ingedrukt, dan kun je alle openstaande programma's afsluiten. En anders de batterij eruit.
na de grote knop indrukken liep ie alsnog weer opnieuw vast, hopelijk was de batterij eruit nu afdoende
Toen mijn Samsung continue uitviel, adviseerde de verkoper om het programma Kies te downloaden (even googlen op samsung kies). Dat is voor Samsung wat Itunes voor Apple is. Daar kan je updates uitvoeren.

Of t werkt geen idee, want inmiddels heb ik een andere telefoon.

Succes!
ik heb samsung glaxy advance, en ook bij mij blijft hij soms hangen. Idd even batterij eruit en er weer in. Als het tevaak achtereen gebeurd kijk ik welke apps ik het laatst geinstalleerd heb, want dat kan ook een oorzaak zijn.
Nooit last van met mijn iPhone. Maar ik zeg verder niks
Heb je hem regelmatig geupdate?
Zou wat zijn DH.. Want bij iPhone kan de batterij er ook niet uit, zit je dan
ik heb hem regelmatig geupdate ja, tenminste, automatisch updaten staat aan, dus daar ga ik wel van uit
Kijk daar wel mee uit met je internetbundel!

Maar een app update is anders dan een software update. Kijk even onder instellingen en dan 'over dit toestel' oid. Dan staat bovenaan 'software update'. Zorg wel dat je wifi aan staat en je toestel in de lader ligt, mocht je er een kunnen/willen uitvoeren.
Geen zorgen, ik had het over software update, en die staat op "updaten bij wifiverbinding". Apps update ik nooit automatisch
Wat ben ik blij met mijn iPhone, echt nog nooit gebeurd.

Maar wel vervelend voor je en hoop dat het niet meer voor gaat komen!
hij moet toch nog zo'n anderhalf jaar mee voordat ik een nieuwe kan uitzoeken dus een iphone wordt het voorlopig niet
Ach ik had het vastloop probleem juist met de iPhone :-) en daar kan inderdaad de batterij niet van uit.

Heb nu een chinese remake van de Galaxy Note en loopt nooit vast. Daarnaast gaat de batterij erg lang mee (en heb ik een 2e batterij erbij gehad).

Voor mij nooit meer iPhone of Samsung. Chinese phones it is for me
Mijn dochter had het bij haar Samsung galaxy S 3 mini ook. Via internet kwamen we erachter dat het aan een verouderde simkaart kon liggen. Zij had al 6 jaar dezelfde simkaart, dus dat zou kunnen. Afgelopen donderdag kwam haar nieuwe kaart binnen. Tot op nu heb ik haar nog niet gehoord over vastlopen. Zou dit bij jou misschien ook een reden kunnen zijn?
.
ik heb ook een galaxy had dit ook voor heb dan een back-up gedaan op mij pc gsm terug op fabrieksinstellingen gezet en dan alles terug overgezet en nu doet hij het weer prima geen problemen meer
.
quote:oddjobx schreef op 09 september 2013 @ 02:26:

Wat Butterfly zegt, zal 't in principe niet zijn.

Als je teruggaat, heb je daarna als je niet update een oude android-versie, en als je wel update juist misschien een nieuwere.

Het gaat om een bug in een variant van een versie, en die kan je zo makkelijk ontlopen.

Er zijn zoveel types in Galaxy, misschien heeft Butterfly ook wel een eeuwenoude, die om heel andere redenen haperde. Bv. door teveel apps bij een oer-Galaxy, die ook niet verder komt dan android 2.3.heb een galaxy Fame van 2 maanden oud dus oeroud is hij niet he en er stonden maar 2 apps op
.
De ace heeft geen jellybean, bij mij staat er android 2.3.6 op maar ook daar kan natuurlijk wel wat mis mee zijn.. tot nog toe is hij niet meer gecrasht in ieder geval

mijn simkaart is ook niet oud trouwens, van afgelopen december

dus ik gok op een bug of een app die voor problemen zorgt, maar so far so good
.
Ik heb het net nog nagekeken, het is de ace 2 (gt-I8160) en er staat 2.3.6 op. Volgens mij kun je die ook helemaal niet updaten naar jellybean, voor zover ik weet. Bij de specificaties van de samsung website staat dit ook hoor, 2.3.6, dus dat klopt echt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven