samsung telefoon loopt vast

08-09-2013 22:34 42 berichten
Mijn samsung galaxy ace 2 loopt vast, ik heb gegoogled maar kom een dergelijk probleem niet tegen. Misschien herkent iemand hier het?

Ik kan de touchscreen niet meer bedienen, heb nog wel beeld, eerst was het bij twitter, dus ik dacht internet hangt, toen bij facebook, nou ok, kan ook internet zijn. Maar hij kwam niet meer mee "los" dus toen toestel maar helemaal uitgezet, en weer aan, maar ook de code intoetsen lukt niet, het lijkt wel of ie helemaal nergens meer op reageert. Uiteindelijk kon ik opeens de code weer intoetsen, ik blij, maar nu hangt ie weer. Hij staat nog wel aan maar ik kan hem niet meer ontgrendelen dus, als ie nergens op reageert.
Alle reacties Link kopieren
.
sorry?
quote:zoeterd schreef op 08 september 2013 @ 22:59:

Toen mijn Samsung continue uitviel, adviseerde de verkoper om het programma Kies te downloaden (even googlen op samsung kies). Dat is voor Samsung wat Itunes voor Apple is. Daar kan je updates uitvoeren.

Of t werkt geen idee, want inmiddels heb ik een andere telefoon.

Succes!Kies is rampzalig. Werkt voor geen meter. Nog slechter zelfs dan iTunes
.
.
Ben ff gaan googlen over upgraden naar jellybean, wist uberhaupt niet dat dat kon, maar moet zeggen dat ik nog geen officiele handleiding of versie ben tegengekomen, weet niet zeker of ik dit wil gokken, kom ook heel veel sites tegen om te downgraden terug naar gingerbread.
.
quote:Desperate_Housewive schreef op 08 september 2013 @ 23:02:

Nooit last van met mijn iPhone. Maar ik zeg verder niks +1
.
Ik geef alleen mijn mening, Oddjobx.

Ik bezoek dit soort topics ook alleen maar uit een vorm van ramptoerisme
.
via de update functie van de telefoon is het in ieder geval niet gelukt, er waren geen updates beschikbaar, vanavond eens kijken of ik er uit kom met kies
*is er wel een leven. als je een iPhone hebt?*

Goeie vraag, Oddjobx (ja, ik houd er wel van om iemands nickname goed te spellen).

Ik houd in elk geval genoeg tijd over om te leven omdat mijn telefoon het ALTIJD doet.
quote:Desperate_Housewive schreef op zondag 08 september 2013 23:02 Nooit last van met mijn iPhone. Maar ik zeg verder niks

Ahum, ik zeg ook niks.

Nooit meer Samsung
Be the change you want to see in the world
uhm... wat mij betreft hoeft het geen pro/contra iphone samsung etc discussie te worden maar als iemand zich geroepen voelt ga vooral door

ik zit in ieder geval zo lang de telefoon nog leeft en anders nog anderhalf jaar aan deze telefoon vast, ik was niet van plan van merk te switchen nu
Nou, hiephoi, het is gelukt, jellybean staat er op, via kies. Als ik dit topic niet geopend had had ik nooit geweten dat het uberhaupt beschikbaar was.

Nou nog even kijken of ik alles nog terug kan vinden, want alles ziet er op eens heel anders uit (en ben er niet zo heel handig mee)
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven