Scherm iPhone reageert niet

26-05-2014 19:20 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help, liet net mijn iPhone vallen. Nu werkt hij niet meer, kan hem niet meer aanzetten. Hij reageert niet als ik het schermpje aanraakt pfffff!,,, zoooo balen.Wie weet wat ik nu moet doen? Er zit geen barst in, zie er trouwens helemaal niets aan!
Aanzetten doe je met het knopje boven op je telefoon.

Tja, een harde knal hoeft geen scheur te betekenen. Maar kan van binnen best iets los geschoten zijn. Zul je moeten laten repareren.
Ook een keer gehad, alleen was dat spontaan.. niet eens gevallen... bij werkte het inhouden van de aan/uit toets voor 10min. Daarna ging ie uit. En daarna deed ie het weer. Geen problemen meer. Oftewel: blijven prutsen totdat ie uitspringt.
Knopje boven en de knop beneden in blijven drukken totdat hij uitgaat.

Dan gaat hij het (hopelijk) weer doen.
Een tik met je vinger tegen het scherm wil ook wel eens helpen als het scherm niet meer reageert op aanraking. Geen idee of het helpt nadat hij is gevallen, maar de moeite van het proberen waard.
Ja ja, nu weet ik het wel!
Simkaart los?
verba volant, scripta manent.
Ook gehad en ik had een nieuw scherm nodig. Lcd er onder was dus stuk. Was niet eens van hoog gevallen... Heel laag juist, was gebukten het gleed uit mn hand.
quote:hartenvier schreef op 26 mei 2014 @ 19:31:

Knopje boven en de knop beneden in blijven drukken totdat hij uitgaat.

Dan gaat hij het (hopelijk) weer doen.Ga ik ff proberen ben benieuwd pff
Pffff niet gelukt dus, aan en uit knop 10 min. ingedrukt gehouden, maar hij doet het nog steeds niet!
Welke heb je. Mijne is 5S en was snel stuk. Mn 4 die heb ik paar keer laten vallen, niks aan de hand
quote:Pinkelot schreef op 26 mei 2014 @ 20:43:

Welke heb je. Mijne is 5S en was snel stuk. Mn 4 die heb ik paar keer laten vallen, niks aan de handiPhone 5 heb ik, ben bang dat ik hem toch weg moet brengen om te laten repareren,
quote:Pinkelot schreef op 26 mei 2014 @ 20:43:

Welke heb je. Mijne is 5S en was snel stuk. Mn 4 die heb ik paar keer laten vallen, niks aan de handiPhone 5 heb ik, ben bang dat ik hem toch weg moet brengen om te laten repareren,hopelijk gaat dat lukken pfff
Je zou nog even kunnen wachten totdat batterij leeg is en hij dus vanzelf uitgaat. Daarna weer opladen en proberen aan te zetten.

Als dat ook niet werkt, dan moet je m waarschijnlijk gewoon wegbrengen ja :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven