Screenprotector ja of nee?

14-08-2026 03:59 30 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb een nieuwe telefoon en daarbij heb ik een gratis screenprotector gekregen van tempered glass die ik nog wel zelf moet plakken. En daar ben ik niet goed in, in het verleden altijd belletjes, vuiltjes, zat scheef etc. En dan nu met dat glas ben ik toch bang dat ik het scherm beschadig als het mis gaat en ik die protector er weer vanaf moet halen.

Wat is jullie ervaring hiermee en zijn screenprotectors nog echt nodig nu het glas steeds meer kraswerend is? Eventuele tips zijn ook welkom.
Graze schreef:
14-08-2026 10:51
Ik kwam dit tegen: https://www.mediamarkt.nl/nl/service/sc ... r-plaatsen

En ik wilde eigenlijk de screenprotector van Samsung gaan halen die bij mijn telefoon 'hoort'. Maar geen idee of ze die ook plakken.
Ja hoor, als je hem bij de MediaMarkt koopt:

Onze medewerkers in de winkel staan voor je klaar met het beste beschermadvies. Samen met onze experten selecteren we voor jou de beste screenprotector en deze plaatsen we direct voor jou bij onze Smartbar.

Maar ik koop eigenlijk nooit die van Samsung zelf.
Ik zweer bij die van Mous. Daar krijg je ook een mal bij om te helpen dat ding er goed op te plakken.
Everything is possible for the one who believes.
Ik heb zo'n glazen screenprotector, op een dag stootte ik mijn telefoon buiten van een tafeltje, waar hij met het scherm op de hoek van een baksteen landde. De screenprotector was volledig aan diggelen maar mijn scherm had nog geen krasje. Als ik die niet had gehad had ik mijn hele scherm mogen laten vervangen. Dus mijn advies is echt om het wel te doen, tegen deze val had een hoesje met opstaand randje ook niks gedaan.
Een screenprotector doet trouwens helemaal niets als je de achterklep dichtgooit met je telefoon er nog tussen :whistle:
Everything is possible for the one who believes.
Ga naar zo'n winkeltje waar ze 10.000 van die screenprotectors en hoesjes verkopen en laat 'm er op plakken, als je het zelf zo spannend vindt, desnoods betaal je een paar euro.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven