Sims

03-06-2020 19:02 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Zijn er hier mensen die Simsen? Zoja, hoe houden jullie het leuk? Ik ben op dit moment zo nu en dan Sims 4 weer aan het oppakken, maar merk dat ik me al gauw begin te vervelen. Hoe doen jullie dat?

Groetjes
AnAppleADay schreef:
15-06-2020 21:43
Ik vond hem ook wel makkelijk, mijn Sim had een schildersezel in de stad gevonden dus toen werd het snel makkelijk.

Ik ben nu de history challenge aan het doen en die is best pittig. Ik heb inmiddels 4 kinderen die zich stierlijk vervelen en leven op appels en champignons omdat de visvijver steeds dichtgevroren zit of het keihard onweert dus ik niks kan bakken op het kampvuur.
Ik kijk uit naar wanneer ik de prehistorie uit heb en ik eindelijk een dak en een fornuis kan bouwen. :proud:
Ik heb geen weer. Dat hoort zeker bij een uitbreiding?

Ik laat de homeless nu gewoon overgaan in legacy
Alle reacties Link kopieren
Ja weer is van de seizoenen uitbreiding en brengt we echt problemen voor deze challenge.
Ook omdat alle eetbare planten pas in de herfst gaan groeien dus ik had amper genoeg kunnen planten voor de winter begonnen was.
Haha, dat is een uitdaging ja
Naar aanleiding van dit topic heb ik Sims4 toch maar weer eens aangeslingerd! Betekent wel dat mijn andere hobby’s nu op non-actief staan, want het spel slokt mij altijd helemaal op.

Ik heb de Homeless-challenge gedaan en dat was echt heel erg leuk om het spel weer een beetje te leren kennen.

Wil nu een uitbreiding kopen, want die zijn weer in de aanbieding, maar welke?
Hm, ik wil graag die nieuwste, maar heb voorlopig genoeg aan het basisspel.

Ik deed de asylumchallenge, maar mijn sim ging dood toen de keuken in de fik ging.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven