Skype doet het niet

26-03-2016 22:03 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik skype af en toe met vrienden. Dit ging ook voor een hele lange tijd goed, maar sinds een paar weken niet meer. Na 5

minuten skypen begint hij te haperen en loopt het uiteindelijk vast. Ik krijg dan een melding. "Skype werkt niet meer

Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en er wordt een melding weergegeven als een oplossing beschikbaar is." Ik heb het programma al een paar keer opnieuw geïnstalleerd maar dat werkt ook niet. Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
Een iPad kopen. Echt.
Dat probleem heeft vaak (niet altijd) te maken met je plug-ins/invoegtoepassingen. Je zou even kunnen testen of je plug-ins uitschakelen een verbetering geeft.
quote:tattou schreef op 26 maart 2016 @ 22:51:

Dat probleem heeft vaak (niet altijd) te maken met je plug-ins/invoegtoepassingen. Je zou even kunnen testen of je plug-ins uitschakelen een verbetering geeft.Bedankt! Ik zal het straks even proberen
quote:Amand schreef op 26 maart 2016 @ 22:19:

Een iPad kopen. Echt.Ik heb een iPad haha.
Via welk apparaat (computer, tablet, mobiel) Skype je?

Als het via een Windows computer is, zou het door de Adobe update kunnen komen, ik heb een ander programma met hetzelfde probleem (update verwijderen lost mijn probleem tijdelijk op)
If chocolate can't fix it, it's a real problem
quote:Hannahnsx schreef op 26 maart 2016 @ 22:58:

[...]

Ik heb een iPad haha.Dan is er geen hoop meer
Heb je al Google geraadpleegd met 'probleem skype + device + besturingssysteem'?
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven