SMS

08-12-2011 22:21 42 berichten
Hoe vaak zou het voorkomen dat een sms niet aankomt?
Alle reacties Link kopieren
Oh, een BB.. Dan weet ik het ook niet
@Summerdance: het ging om een verandering in een afspraak, verandering van plaats.

Ik ben gewoon een beetje achterdochtig, omdat mijn e-mails schijnbaar ook niet aankomen op haar telefoon. Ik zal er maar niets achterzoeken en het aan haar telefoon wijten.
Is het een vervelende afspraak, Lucifer?
quote:Lucifer1983 schreef op 08 december 2011 @ 22:43:

@Summerdance: het ging om een verandering in een afspraak, verandering van plaats.

.

Dan nog vind ik sms een listige manier van bevestigen

Ik zou er beroepsmatig ook geen genoegen mee nemen

Om precies de reden die jij beschrijft

Je kan er niet 100% zeker van zijn dat de andere partij daadwerkelijk de sms leest (of binnenkomt)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nee, gewoon een gezellige afspraak. Zij heeft het voorgesteld.
Nooit gehoord van ontvangst bevestiging?
Waarom zou ze dan zeggen dat ze de sms niet heeft gekregen als dat wel zo is?
Als mijn vriendin dit zou zeggen zou ik namelijk eerder denken dat mijn verbinding suckt ipv dat ze mij expres negeert...
Omdat het haar goed uitkwam. Toen ik haar er namelijk naar vroeg , wilde ze de afspraak ineens afzeggen.

Even kort het verhaal: Ik had voorgesteld om af te spreken met onze vriendinnengroep. Zij kon niet mee. Dus stelde ze voor om dan om later en ergens anders af te spreken. Dus ik zei: goed ik bespreek het met de rest en laat het je weten. Daar kwam dus mijn sms.

Ik hoorde er niets op en heb haar twee dagen later gebeld en toen had ze de sms niet gehad en het kwam haar ineens ook niet meer uit.

Ik kreeg het gevoel dat als ik niet gebeld had, zij ook niets van haar had laten horen.
En het is dus niet de eerste keer dat het gebeurd, vandaar mijn wantrouwen.
Tsja, dan of accepteren dat ze zo in elkaar steekt en er geen rekening meer mee houden, of de vriendschap op een laag pitje zetten...
Ik baal gewoon een beetje van de hele situatie. We hebben ons allemaal aangepast aan haar en dan zegt ze ineens af.

Het is een goed idee om de vriendschap op een laag pitje te zetten. Er zit wel meer niet goed, maar dat verzwijg ik altijd maar om de goede vrede te bewaren.
Sms haardat je de staatsloterij gewonnen hebt en dat je al je vriendinnen meeneemt om te shoppen in New York, op jouw kosten. Kijken of ze die wel ontvangt.
quote:Quacker schreef op 08 december 2011 @ 23:17:

Sms haardat je de staatsloterij gewonnen hebt en dat je al je vriendinnen meeneemt om te shoppen in New York, op jouw kosten. Kijken of ze die wel ontvangt.
"Precies hetzelfde als ziekmelden op je werk

Dat doe je ook per telefoon en ook niet met een sms..."

Hier wel hoor. Ik ben dit jaar slechts 1 dag ziek geweest voor mijn werk, en de afspraak sinds 2010 is dat je je ziek meldt per Sms, dus dat heb ik gedaan. Gaat nu wel veranderen geloof ik.
Sorry, mosterd
@Misskatie: Ja dat is mij ook al eens gebeurd ja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven