Sommige Facebook berichten grrr
vrijdag 6 september 2013 om 20:05
Net weer een pareltje op iemands fb.
"Ik heb het zwaar maar ga niet uitleggen waarom"
Ligt het aan mij of is dit gewoon irritant. Waarom zet je iets op fb als je het niet wilt vertellen? En dan krijg je dus berichtjes van mensen die het blijkbaar snappen met knuffels en dat ze snappen dat niet wordt gezegd waar het over gaat.
Ik weet het ik kan deze persoon of haar berichten blokken. Het is meer dat ik me er over verwonder waarom je iets openbaar deelt terwijl je het niet wilt delen.
Herkenning?
"Ik heb het zwaar maar ga niet uitleggen waarom"
Ligt het aan mij of is dit gewoon irritant. Waarom zet je iets op fb als je het niet wilt vertellen? En dan krijg je dus berichtjes van mensen die het blijkbaar snappen met knuffels en dat ze snappen dat niet wordt gezegd waar het over gaat.
Ik weet het ik kan deze persoon of haar berichten blokken. Het is meer dat ik me er over verwonder waarom je iets openbaar deelt terwijl je het niet wilt delen.
Herkenning?
vrijdag 6 september 2013 om 21:21
vrijdag 6 september 2013 om 21:31
Ik ken iemand die heel vaak status-updates deelt die al een jaar oud zijn. Bijvoorbeeld: dit meisje is vermist, mijn motor is gestolen help hem vinden. En dan dus van 1 of 2 jaar geleden...
Ik vind het ook altijd verbazingwekkend hoeveel ik kan meelezen op fb pagina's van onbekende mensen. Een tijdje terug kon ik het uitgebreide verhaal lezen van een veel te vroeg geboren tweeling, waarvan er één overleden was. Ik snap niet dat mensen dat voor de hele wereld zichtbaar willen hebben.
Het merendeel van de gebruikers weten niet eens hoe de instellingen werken.
Ik vind het ook altijd verbazingwekkend hoeveel ik kan meelezen op fb pagina's van onbekende mensen. Een tijdje terug kon ik het uitgebreide verhaal lezen van een veel te vroeg geboren tweeling, waarvan er één overleden was. Ik snap niet dat mensen dat voor de hele wereld zichtbaar willen hebben.
Het merendeel van de gebruikers weten niet eens hoe de instellingen werken.
vrijdag 6 september 2013 om 21:31
Al eerder genoemd maar ook zwaar irritant, heel veel updates per dag. Naar aanleiding van dit topic even een kleine telling gedaan. Van een kennis heb ik vandaag 21 updates zien verschijnen. 11 updates met een foto van een kat erbij en 18 updates hadden direct of indirect betrekking op een kat.
En zij is ook van de vage updates. Ik heb het zo zwaar maar vertel lekker niet waarom. En ik vertrouw niemand. Grrrrrrrr.....
Ga haar vanavond nog ontvrienden
En zij is ook van de vage updates. Ik heb het zo zwaar maar vertel lekker niet waarom. En ik vertrouw niemand. Grrrrrrrr.....
Ga haar vanavond nog ontvrienden
vrijdag 6 september 2013 om 21:34
vrijdag 6 september 2013 om 21:37
vrijdag 6 september 2013 om 21:37
Ik beken; ik heb me net ook schuldig gemaakt aan een ietwat cryptisch FB bericht en dat terwijl ik er een hekel aan heb bij anderen.
Het toppunt, iemand z'n vreemdgaan, de daaropvolgende ruzie met vrouw, en het weer goedmaken proces op FB inclusief reacties van familie en vrienden, of nou ja, toppunt, dieptepunt, meer.
Het toppunt, iemand z'n vreemdgaan, de daaropvolgende ruzie met vrouw, en het weer goedmaken proces op FB inclusief reacties van familie en vrienden, of nou ja, toppunt, dieptepunt, meer.
vrijdag 6 september 2013 om 21:38
quote:eefie_says_hi schreef op 06 september 2013 @ 21:22:
De nicht van mijn man schreef de meest hilarische statusupdates door elk taalgevoel dat ze had helemaal achterwegen te laten
"pff es eg erg niet normaal druk baby ziek band lek vaas viel whee whee baby huilt rent hond weg"
Uhm wat?Pure poëzie....
De nicht van mijn man schreef de meest hilarische statusupdates door elk taalgevoel dat ze had helemaal achterwegen te laten
"pff es eg erg niet normaal druk baby ziek band lek vaas viel whee whee baby huilt rent hond weg"
Uhm wat?Pure poëzie....
vrijdag 6 september 2013 om 21:38
vrijdag 6 september 2013 om 21:39
quote:Biebeliee schreef op 06 september 2013 @ 21:00:
Ik heb sowieso ontzettend de schijt aan mensen die alles op hun FB in het Engels schrijven omdat ze misschien één Engelstalige FB vriend hebben. (of dat zelfs niet eens)
Ja, dat snap ik ook niet. Mijn neef doet dat. Ik lees het nooit.
Moet dat interessant lijken ofzo?
Ik heb sowieso ontzettend de schijt aan mensen die alles op hun FB in het Engels schrijven omdat ze misschien één Engelstalige FB vriend hebben. (of dat zelfs niet eens)
Ja, dat snap ik ook niet. Mijn neef doet dat. Ik lees het nooit.
Moet dat interessant lijken ofzo?
vrijdag 6 september 2013 om 21:45
vrijdag 6 september 2013 om 21:53
Wat een herkenning! Vaak is het erg irritant. Zo heb ik wat collega's op facebook die vaak de spreuken "deel dit als je een trotse moeder bent" deelt. Het zijn altijd dezelfde mensen en vaak gaan de statusupdates over hetzelfde onderwerp, zoals hun hond, kat, zoon/dochter. Waar ik me ook aan kan ergeren is het missen van interpunctie in berichten. Mijn moeder is hier supergoed in en ik kan me daar echt aan ergeren