Hoi! Ik heb een Opel Astra van 6 mnd oud. Ik wil graag naar mijn Spotify luisteren via de auto. Bellen via Bluetooth (met Samsung s4) gaat probleemloos. Muziek lukt niet. Ook niet via USB of AUX. Wie weet raad? Dank alvast
Anoniem_153636
donderdag 25 juni 2015 om 18:21
Een Parrot in laten bouwen. Kun je mee bellen, je iPod op aansluiten, bluetooth.
Oh 6 maanden oud. Dat zou toch moeten kunnen met de techniek van tegenwoordig.
Ik zou bijna denken dat er iets mis is met je autoradio of de USB en AUX kabels die je gebruikt.
Ik heb een Opel Astra van 1998 met een nieuwe radio. Op de USB en AUX aansluitingen van de autoradio kan ik zonder problemen muziek luisteren via Spotify, Tidal, van een Android smartphone, van een iPhone, en zelfs van mijn stokoude iPod.
Je hebt een audio kabel tussen mobiel en radio? Zet het geluid harder. Mijn Spotify heeft hoog volume nodig voor afspelen. Radio vol 22 en Spotify vol 58.
Dat kan ook ja. Als je een mobiel apparaat aansluit op je autoradio, dan heb je te maken met de volumeregeling van je mobiele apparaat en met de volumeregeling van je autoradio. Je smartphone dus op max volume zetten als je die aankoppelt