status msn - openen mail

23-02-2011 18:01 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb standaard als ik me aanmeld bij msn, mijn status op off-line staan. Sinds 2 weken, als ik na aanmelding mijn dan mijn mailberichten openen, dat mijn status verspringt naar 'beschikbaar'. Dit vind ik vervelend. Wil namelijk niet de gehele tijd on-line zichtbaar zijn op msn. Voorheen had ik hier nooit last van. Nu moet ik elke keer handmatig mijn status weer op off-line zetten.

Herkent iemand dit, en wat kan ik er aan doen om dit te verhelpen? Vind het erg irri

Alvast bedankt!
Ja dat was bij mij 2 weken geleden ook ineens het geval. Maar na een paar dagen was het ook zo ineens weer opgelost. Maar mijn vriend heeft er nog steeds last van, net als een kennis van mij. Je bent dus niet de enige. Ik heb helaas geen oplossing voor je.
Zeer irritant indd, ik heb er ook last van. Ik lees mee!
als je je hotmail opent, helemaal rechts bovenin beeld, op je naam gaan staan, en dan 'afmelden bij msn'

msn gaat dan nog wel met het gewone programma open, maar niet meer via je hotmail!

succes
Ja... ik vind het ook vervelend en ik lees mee.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
fijn om te lezen dat ik niet de enige ben!
Dat heb ik nou ook...rete irritant!
ik ben er ook niet blij mee!
hier nog eentje
Hier ook eentje, gallig word ik ervan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven