Stemtopic fotochallenge thema voorjaar

01-05-2022 12:44 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zanahoria

Afbeelding

Koreveen

Afbeelding

Maleficent

Afbeelding

Pepexx

Afbeelding

Amby

Afbeelding

SOLEIL

Afbeelding

Hendrikje106

Afbeelding

Vuurenvlam62

Afbeelding

Hagelslagjes

Afbeelding

Wie heeft deze keer gewonnen?

Totaal aantal stemmen: 84

Zanahoria (10%)
Koreveen (17%)
Maleficent (31%)
Pepexx (1%)
Amby Geen stemmen
Soleil (21%)
Hendrikje (17%)
Vuurenvlam (1%)
Hagelslagjes (2%)
Zanahoria je hebt mijn stem!
Stressed is just desserts spelled backwards
Deze keer vond ik het nog lastiger kiezen dan de vorige keren, maar uiteindelijk op Zanahoria gestemd. Omdat ze een vliegende bij zo mooi te pakken heeft gekregen.
Moeilijke keuze, maar ik heb op Koreveen gestemd, ik houd van goede scherpe macrofoto's.
Mijn stem gaat naar Koreveen. Vanwege de mooie kleuren, het mooie licht en de fijne scherptediepte.
Gestemd op Koreveen. Prachtig.
Mooie foto's weer, leuk om te zien.
Thanks!

Heb op Koreveen gestemd, prachtige macro foto. Die van maleficent vind ik minstens even mooi, maar die van Koreveen vind ik nog meer bij de opdracht passen.
Ik heb op Hendrikje gestemd. Ik vind de kleuren heel vrolijk en de bloemen en dat bijtje maken het lente.
Mooie foto´s!
Ik heb lang getwijfeld tussen Koreveen en Zanahoria, maar uiteindelijk op Zanahoria gestemd.
Hendrikje; vanwege de hommel ❤️
Una noche loca
Prachtige foto’s, moeilijk kiezen!
Oh meiden, er zitten weer prachtige bij.
Die van Maleficint vind ik heel mooi maar heb voor de opdracht Soleil gekozen
Hatsjikideee...
Ik heb op Hagelslagjes gestemd omdat ik blij word van die foto. Daar kan geen haarscherpe macro of prachtige schaduw of originele compositie tegenop.
Getwijfeld want soleil en Hendrikje vond ik ook prachtig, maar malificent heeft mijn stem.
xynix schreef:
01-05-2022 18:04
Ik heb op Hagelslagjes gestemd omdat ik blij word van die foto. Daar kan geen haarscherpe macro of prachtige schaduw of originele compositie tegenop.

:heart:
xynix schreef:
Oh, wat lief! Het was echt lastig om er één op de foto te krijgen. Ze waren zo snel.
Zulke mooie foto’s allemaal! Tot wanneer kunnen mensen stemmen eigenlijk?
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
xynix schreef:
Dit snap ik helemaal!
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Hendrikje106 schreef:
01-05-2022 21:06
Zulke mooie foto’s allemaal! Tot wanneer kunnen mensen stemmen eigenlijk?

Oh ja dat had ik er niet bij gezet. Een hele zondag stemmen is wel genoeg toch, meestal komen er na een dag geen stemmen meer bij. Dus

Gefeliciteerd Male!!
Een keer is genoeg
Op de valreep nog even gestemd, wel een beetje kort 1 dag.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Vuurenvlam62 schreef:
02-05-2022 08:44

Gefeliciteerd Male!!
Ja bedankt! :cheer2:

ik vind het best gek dat er in het topic in het geschreven deel niemand mij noemde maar dat ik wel bovenaan sta. :P
Maar goed

hoe denken jullie over een actueel onderwerp zoals 4 mei/5 mei, oorlog en vrede in de breedste zin van het woord?
Stressed is just desserts spelled backwards
Mooie foto's weer. Gestemd op Maleficent, prachtig.
Nou wat jammer ben ik te laat. Ik ging voor Sol.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven