Stemtopic fotochallenge thema voorjaar

maandag 2 mei 2022 om 11:40
Gefeliciteerd!! Ja, jammer dat niemand jou heeft genoemd. Nou ja, vandaag toch nog 1.Maleficent schreef: ↑02-05-2022 11:15Ja bedankt!![]()
ik vind het best gek dat er in het topic in het geschreven deel niemand mij noemde maar dat ik wel bovenaan sta.![]()
Maar goed
Ik vond jouw foto ook prachtig. Maar op Koreveen gestemd, omdat ik die beter bij de opdracht vond passen en net zo prachtig.
Maar goede winnaar hoor, het is een hele mooie foto. En ik

maandag 2 mei 2022 om 12:49
maandag 2 mei 2022 om 13:02
Oh, daar kan ik zeker wel wat mee.Maleficent schreef: ↑02-05-2022 11:15Ja bedankt!![]()
ik vind het best gek dat er in het topic in het geschreven deel niemand mij noemde maar dat ik wel bovenaan sta.![]()
Maar goed
hoe denken jullie over een actueel onderwerp zoals 4 mei/5 mei, oorlog en vrede in de breedste zin van het woord?
En gefeliciteerd natuurlijk!
maandag 2 mei 2022 om 17:35
Was het te snel denk je? Als iemand op dag 1 al met zo'n verschil op nummer 1 staat, verandert dat meestal niet meer.
maandag 2 mei 2022 om 20:20
Heel onhandig maar ik was vergeten op wie ik gestemd had dus ik kon geen namen meer noemen 
maar ik vind jouw foto prachtig Maleficent, volgens mij bleek dat ook uit mijn reactie in het inzendingen topic 
Ik kan denk ik ook wel wat met het thema, heel interessant in ieder geval!
Ik kan denk ik ook wel wat met het thema, heel interessant in ieder geval!
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
maandag 2 mei 2022 om 20:30
Vuurenvlam62 schreef: ↑02-05-2022 17:35Was het te snel denk je? Als iemand op dag 1 al met zo'n verschil op nummer 1 staat, verandert dat meestal niet meer.
Het was snel, ik lees vandaag toch een paar keer dat mensen nog wilden stemmen.
Maar het maakt me niet uit hoor, ik gun Male sowieso de eer, ze maakt altijd mooie foto's.