Telefoonstalkers

16-03-2011 16:33 34 berichten
Hoe kom ik te weten van wie dit nummer is?

020-8116010

Dit nummer staat al maanden meermaals per week op mijn antwoordapparaat, maar er wordt nooit iets gezegd.

Heb 't nummer gisteren zelf proberen te bellen om te kijken wat het is, maar toen kreeg ik (rond 16.30) een bandje dat ze alleen tussen 9 en 18 uur bereikbaar zijn.

Wat is dit voor raar stalkerachtig iets?
Alle reacties Link kopieren
Ow, en als je een geheim nummer hebt, dan kun je dat het beste laten weten. Wordt dan ook afgeschermd en niet doorverkocht.
Dank je voor de tip Annea, ik heb m'n gegevens aan laten passen.
Ze hebben nog niet eens 't fatsoen gehad om op mijn mail te reageren bij bofrost... Lekker bedrijf dan!
Destijds heb ik een sms gestuurd naar Unicef, zodat een kind een dag iets te eten had, die actie.

Sinds kort wordt ik 'gestalkt' door Unicef, ze blijven bellen met bedeltelefoontjes.

Hetzelfde geldt voor de postcodeloterij. Als ik zeg niet meer gebeld te willen worden, zeggen ze dat ik me bij het belmenietregister moet aanmelden.... ja duh.... dat is de omgekeerde wereld.

Dus helaas, ik doneer niks meer via de telefoon, alle wel integere goede doelen ten spijt.
Ja ja, nu weet ik het wel!
Ik doe uberhaupt nooit mee met dingen waarvoor ik moet sms-en. Al kan ik 'n luxe reis winnen, moet ik mijn gsm nummer geven, dan haak ik af. Wil niet dat mijn gsm-nummer door jan en alleman geterroriseerd kan worden. Heb ooit wel 'ns kwaad met Hi (waar mijn abo bij loopt) aan de telefoon gehangen omdat zij mij promotie-smsjes stuurden. Daar ben ik niet van gediend. Ik wil alleen sms/telefoon van mensen die ik zelf gekozen heb.
Ondanks mijn registratie afgelopen week bij het bel-me-niet-register word ik nog steeds gestalkt! En wat nu ?
quote:sweetcandy schreef op 19 maart 2011 @ 13:44:

Ondanks mijn registratie afgelopen week bij het bel-me-niet-register word ik nog steeds gestalkt! En wat nu ?kan 4 weken duren voor het verwerkt is, wordt ook gezegd als je je registreert... en na registratie natuurlijk niks van prijsvragen/enquetes whatever invullen waar je je telefoonnummer moet neerzetten... want dan kun je weer opnieuw registreren...
Klopt, Unicef blijft mij ook maar bellen. Ik sms niet voor niets eenmalig, als ik ergens aan vast wil zitten weet ik ze heus wel te vinden.
quote:sweetcandy schreef op 16 maart 2011 @ 17:07:

Ik word al twee weken lang gestalkt door de postcodeloterij. Ze bellen op de meest onmogelijke tijden en wel 2 a 3 keer per dag. Toch maar eens registreren bij het bel-me-niet-register

Dat helpt bij mij totaal niet!

Werd tot voor kort dagelijks 2x gebeld door een onbekend nummer (17x in 2 weken) terwijl ik in dat register staat. Ik laat nu de beller na 3x op mijn voicemail tereechtkomen waar ik heb ingesproken dat virenden en kennissen en familie mogen inspreken maar dat ik zeker niet zit te wachten op bedrijven die mij ongevraagd benaderen om mij troep te verkopen.

Het bellen is onlangs opgehouden overigens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven