Televisie, geen beeld wel geluid

29-10-2012 19:17 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen beeld op mijn tv maar wel het geluid. Ik heb alles al gereset en alle kabels zitten goed, iemand hier die heel slim is en me kan vertellen wat ik nog meer kan proberen? De klantenservice van mijn aanbieder rekent 10cent per minuut namelijk dus dat word mijn laatste wanhoopspoging!
gebeurt bij mij ook weleens, als ik dan helemaal de stroom er af haal en weer erop doe, dan doet ie het meestal weer.

succes!
Oke ga ik even proberen!
duurt wel lang hoor, want dan moet het apparaat helemaal opnieuw opstarten
Welke provider heb je dan?

UPC (bellen met de vaste lijn van hun dan) en KPN zikn gratis

Het eerste wat een klantenservice doet is stappen doorlopen die je heel makkelijk op de website van je provider vindt.

Kijk daar dus eerst eens (naast kijken of alle stekkers goed aangesloten zijn)
Het Viva forum is papaja.
Wil je niet ontmoedigen, maar bij mij was het begin van het einde van mijn tv...Maar in het begin hielp inderdaad helemaal uitzetten.
Ik heb tele2, de stappen die ze aanraden zijn idd resetten, dat heb ik gedaan. Ondertussen ook even de stroom eraf gehad maar nu heb ik ook geen geluid meer...
ik heb ook tele2, bij mij helpt het meestal wel. Vrees dat er dan toch niets anders opzit dan te bellen. Je kan via de site ook chatten met een medewerker toch? Misschien kan je dat eerst nog proberen
Nee alleen met zo'n piepirritante chatrobot waar ik jeuk van krijg!
Soms zit er op je afstandsbediening een knopje analoog digitaal, dat wil soms ook wel eens helpen..

Succes!!
Ik schrik me dood net, zit met de laptop aan tafel met mijn rug naar de tv, knalt in ene keihard het geluid er weer in . Dat is alvast een, nu het beeld nog!
Oh en toen had ik opeens ook beeld. Apart!
Nou ja, hij doet het in ieder geval weer. Misschien was er gewoon een storing?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven