Televisie in je slaapkamer?

14-03-2016 18:26 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,



Aangezien ik nu al een poosje ziek thuis zit en daarbij soms ook lekker op bed wil liggen, vraag ik me af, hebben er nog veel mensen een tv op hun slaapkamer? En daarbij dan, wij hadden als kind een kleine tv op de slaapkamer, maar als ik op internet zoek is de kleinste tv nog 48 cm diagonaal, wij hadden iets van 30 cm. Bestaat dat niet meer?



En wat is jullie advies, een tv met chromekast of gewoon de laptop mee naar boven? Laatste is ws wel hetgeen waar het op uitkomt maar de laptop is van mijn werkgever... Zijn daar nog morele bezwaren tegen om hem dan zo in te zetten? Nu lig ik vaak met de iPad maar die is toch wel klein, dus moet op bed in de buurt en dat is minder prettig als ik in slaap val en er bovenop ga liggen...



Bedankt voor het meedenken!



O,ja ik kijk nu dus hele suffe oude commedies via youtube, zoals mijn dochter en ik, vrienden voor het leven, (Samsam en kinderen geen bezwaar heb ik nu redelijk allemaal 'gekeken', ik val sowieso halverwege in slaap, maar dat kan zo lekker met dergelijke series) nog leuke tips? Moet dus voorlopig via internet en we hebben geen Netflix.
quote:permis schreef op 15 maart 2016 @ 09:12:

[...]



Ja dat weet ik, maar nogmaals, tv op vaste plek, lelijk ding en zo overheersend qua beeld en geluid, past niet in een knus huis vind ik.

Hekel aan.



Films kijk ik in de Bios en filmhuis. Op beide abonnement, wat er uitkomt en ik wil zien ga ik heen.Ik snap nog steeds je punt niet. To is ziek thuis en wil graag leuke tv kijken in bed. Dan is een TV in de slaapkamer die ze vast heeft nogal handig. En tips om die leuke tv series en film daar te kunnen kijken handig. Jouw mening over waar je films moet kijken en hoe en dat jij een TV lelijk vind is echt van nul belang.
Alle reacties Link kopieren
ik wil al een tijdje een televisie op de slaapkamer, helaas kan ik niet een goedkope vinden, we hebben zelf een flatscreen in de woonkamer, en die is al 9 jaar oud, daar willen we nieuwe van dan kan deze in de slaapkamer.. maar goed we zien wel..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een televisie op de slaapkamer, maar puur door overschot bij samenwonen. Voorheen hadden we het beiden niet.



Regelmatig gaan we 's avonds op tijd douchen en dan heerlijk in bed nog even een aflevering van het een of ander kijken. Ik moet toegeven dat ik vaak het laatste kwartier al lig te tukken
Hier komt beslist geen TV op de slaapkamer van ons als ouders. Tegen de tijd dat kind oud genoeg is wil ik daarvoor misschien een uitzondering maken op eigen kamer.

Maar voor mij en partner een absolute no-go.
Ow wacht, lees nu dat je aan bed gekluisterd bent en dan snap ik het wel hoor.



Netflix is top! Veel aanbod, veel keus........informeer eens naar de mogelijkheden.

Hier kijken we alleen nog Netflix, "gewone" zenders en videotheek van aanbieder zijn zwaar achtergesteld qua aandacht sinds Netflix in huis is.



Beterschap!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven