Tips voor apps op iPhone
vrijdag 10 juni 2011 om 22:46
Ik heb op deze pijler al gezocht naar topics over leuke Apps voor de iPhone maar kan mobiel niet ver terug zoeken.
Daarom een nieuw topic!
Wie heeft er leuke Apps die de moeite waard zijn of die je echt moet hebben?
Ik ben benieuwd!
Ik zoek geen apps in een bepaalde categorie, vind veel dingen leuk.
Daarom een nieuw topic!
Wie heeft er leuke Apps die de moeite waard zijn of die je echt moet hebben?
Ik ben benieuwd!
Ik zoek geen apps in een bepaalde categorie, vind veel dingen leuk.
vrijdag 10 juni 2011 om 23:56
Foursquare is een app waarmee je kan laten zien aan anderen waar je bent. Je checkt overal in en dat wordt gelinkt aan Twitter en Facebook.
Het leuke is dat veel bedrijven er leuke dingen aan verbinden. Bij Selexyz Donner staat zoveel keer inchecken voor een gratis boek bijvoorbeeld. Of je krijg een gratis drankje in kroegen. Enzovoorts.
Het is dus niet alleen naar om interessant te doen.
Het leuke is dat veel bedrijven er leuke dingen aan verbinden. Bij Selexyz Donner staat zoveel keer inchecken voor een gratis boek bijvoorbeeld. Of je krijg een gratis drankje in kroegen. Enzovoorts.
Het is dus niet alleen naar om interessant te doen.
zaterdag 11 juni 2011 om 00:24
Ik heb op mijn iPhone:
WhatsApp (gratis sms'en naar mensen die ook whatsApp hebben.
Mobiel Viva forum.nl En niet de nieuwe App want die vind ik niets.
Nu.nl
AD.nl
Sleep Cycle Gebruik ik als wekker. en je ziet meteen hoe je hebt geslapen.
Reisplanner van de NS (zie je ook de werkzaamheden aan het spoor)
UPC app. Kun je op afstand je recorder mee aanzetten. Super handig ook met tv gids. Het werkt echt goed.
Doodle jump
Internetbankieren van de Rabo Superhandig (misschien té)
Zoek iPhone
File info
Aanbieding
Buienradar
Veronica Gids
Marktplaats
Twitter
Hyves
Facebook
Die laatste vier gebruik ik eigenlijk weinig.
WhatsApp (gratis sms'en naar mensen die ook whatsApp hebben.
Mobiel Viva forum.nl En niet de nieuwe App want die vind ik niets.
Nu.nl
AD.nl
Sleep Cycle Gebruik ik als wekker. en je ziet meteen hoe je hebt geslapen.
Reisplanner van de NS (zie je ook de werkzaamheden aan het spoor)
UPC app. Kun je op afstand je recorder mee aanzetten. Super handig ook met tv gids. Het werkt echt goed.
Doodle jump
Internetbankieren van de Rabo Superhandig (misschien té)
Zoek iPhone
File info
Aanbieding
Buienradar
Veronica Gids
Marktplaats
Hyves
Die laatste vier gebruik ik eigenlijk weinig.
maandag 13 juni 2011 om 15:08
dinsdag 14 juni 2011 om 16:14
Foursquare is echt mega-irritant
Krijg nu continue van die nutteloze facebook-updates dat mensen op Amsterdam Centraal of iets dergelijks zijn. Lekker boeiend??
Ik zou er ook geen behoefte aan hebben dat ik er continu zonder dat ik het wil verspreid wordt waar ik rondloop! Als ik gevonden wil worden, post ik zelf wel iets.....
Ik vind de Appie app geweldig! Verder Angry Birds, leuk tijdverdrijf. Oh en die app die liedjes kan herkennen...weet even niet meer hoe die heet
Krijg nu continue van die nutteloze facebook-updates dat mensen op Amsterdam Centraal of iets dergelijks zijn. Lekker boeiend??
Ik zou er ook geen behoefte aan hebben dat ik er continu zonder dat ik het wil verspreid wordt waar ik rondloop! Als ik gevonden wil worden, post ik zelf wel iets.....
Ik vind de Appie app geweldig! Verder Angry Birds, leuk tijdverdrijf. Oh en die app die liedjes kan herkennen...weet even niet meer hoe die heet