Toetsenbord plaatst na een r een 5

20-09-2021 11:09 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help, ik kom er niet uit met mijn windows 10 laptop.
Als ik een r type komt er een 5 achter.
Na de en I staat er een= teken.

Weet iemand hoe dit kan? Ik Google me suf.
Alle reacties Link kopieren
Na een i een =
Even de letters los maken en schoonmaken?

Het klinkt alsof het plakt.
staat je toetsenbordtaal wel op NLD-INTL? (rechts onderin beeldscherm)
Gebeurt dit overal, of alleen in een bepaald programma?
Felidaes schreef:
20-09-2021 11:10
Even de letters los maken en schoonmaken?

Het klinkt alsof het plakt.

Dat.

Toevallig een keer iets gemorst op je toetsenbord?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn toetsenbord schoongemaakt.
Het maakt niet uit of het op verenigde staten int of Ned staat. Bij beide heb ik het probleem.

In elk programma gebeurt dit
De letter wordt wel goed gebruikt alleen komt er een teken achter te staan.
R5
I=
Q’
U6
P-
6u
5R

Alleen bij deze letters/cijfers heb ik het probleem
reficul wijzigde dit bericht op 20-09-2021 11:24
9.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
20-09-2021 11:19
Dat.

Toevallig een keer iets gemorst op je toetsenbord?
Ik vrees wel dat ik het niet met een hygiënisch doekje had moeten schoonmaken
Al een reboot gedaan?
Ik had dat laatst ook bij enkele letters en kwam ook zomaar ineens. Ik dacht eerst dat ik steeds een typefout maakte maar dat was niet zo. H werd Hm en kreeg je de "Hmeb" i.p.v. "Heb". Gelukkig had ik nog ergens een oud toetsenbord liggen.

Hoe je het oplost, zonder een ander toetsenbord, geen idee. Bij mij waren de instellingen niet aangepast, dat heb ik nagekeken. En batterij leeg was het ook niet dan kunnen toetsenborden ook raar gaan doen.
Dit is sowieso een hardwareprobleem dus ik vrees dat je ermee naar de winkel moet. Misschien zijn de contacten vies of zit er iets los.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties.

- voor nu ga ik een ander toetsenbord proberen
- wat is een reboot?
- als ik gecontroleerd heb of alle bestanden in onedrive staan maar terug naar de winkel begrijp ik
Reficul schreef:
20-09-2021 11:35
Bedankt voor jullie reacties.

- voor nu ga ik een ander toetsenbord proberen
- wat is een reboot?
- als ik gecontroleerd heb of alle bestanden in onedrive staan maar terug naar de winkel begrijp ik
Een keer uit en aan zetten. Zou ik echter niet doen als je nog geen tweede toestenbord hebt en een van de letters of cijfers in je wachtwoord dit probleem heeft.
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
20-09-2021 11:41
Een keer uit en aan zetten. Zou ik echter niet doen als je nog geen tweede toestenbord hebt en een van de letters of cijfers in je wachtwoord dit probleem heeft.
Dat heb ik al meerdere keren gedaan en geprobeerd in een bios te komen. Dat lukt. Maar wat ik dan moet doen weet ik niet eens :)
CTRL Shift ingedrukt houden?

Dat helpt weleens als ik ineens rare tekens krijg of iets.
Reficul schreef:
20-09-2021 11:47
Dat heb ik al meerdere keren gedaan en geprobeerd in een bios te komen. Dat lukt. Maar wat ik dan moet doen weet ik niet eens :)
Het heeft volgens mij niks met je bios te maken maar gewoon een kapot toetsenbord. Bij mij gaan die altijd om de zoveel jaar ineens kapot. Dan werkt ineens de spatiebalk niet meer, dan weer niet de "." en laatst dus ook dubbele letters. Vroeger waren die dingen bijna niet kapot te krijgen maar ik heb er in de afgelopen 5 jaar al 2 versleten en nee ik gooi geen drinken ofzo er overheen.
OliveHoover schreef:
20-09-2021 11:50
CTRL Shift ingedrukt houden?

Dat helpt weleens als ik ineens rare tekens krijg of iets.

Dat is om van toetsenbordtaal te wisselen. Maar dat is dit niet. 1 toets indrukken en 2 tekens krijgen is een hardwareprobleem.
Alle reacties Link kopieren
Heb je toevallig een toetsenbord zonder numeriek toetsenbord? Misschien staat je Numbers Lock aan. Zie je daar een knopje voor?
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
OliveHoover schreef:
20-09-2021 11:50
CTRL Shift ingedrukt houden?

Dat helpt weleens als ik ineens rare tekens krijg of iets.
Dit
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn (losse) toetsenbord wil er nog wel eens een dikke kruimel klem zitten onder twee toetsen. Goed schudden of hard drukken is dan de oplossing.
Ik ben best wel een varken, dan krijg je dat.
Alle reacties Link kopieren
Mijn toetsenbord op mijn laptop ging echt veel eerder stuk dan de laptop zelf. Ik heb er gewoon een los toetsenbord aan vast gezet. Problem solved.
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
20-09-2021 12:49
Heb je toevallig een toetsenbord zonder numeriek toetsenbord? Misschien staat je Numbers Lock aan. Zie je daar een knopje voor?
Dat knopje heb ik niet
Alle reacties Link kopieren
Monica1973 schreef:
20-09-2021 16:44
Mijn toetsenbord op mijn laptop ging echt veel eerder stuk dan de laptop zelf. Ik heb er gewoon een los toetsenbord aan vast gezet. Problem solved.
Zou wel zonde zijn. Hij is nog maar een jaar oud
Reficul schreef:
20-09-2021 18:42
Zou wel zonde zijn. Hij is nog maar een jaar oud
Ik zou even een goede backup maken en dan terug naar de winkel want je hebt nog garantie.
Alle reacties Link kopieren
Reficul schreef:
20-09-2021 18:41
Dat knopje heb ik niet
Ook geen knopje num lk?
¡Apagando las luces!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven