Touch screen doet het niet meer

12-11-2011 21:39 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb sinds 10 dagen een BB torch, en sinds een half uur doet het touch screen het niet meer...

De batterij was leeg en ik dacht dat dat misschien meespeelde, maar ik laad hem nu op maar hij doet nog niks.

Rara?? Hoe kan dit. Iemand?
Gewoon kapot?
Oplader eruit halen en dan weer proberen? Mijn BB doet soms ook raar als ie nog aan de oplader hangt..
Waarom niet lekker laten rusten als ie ligt op te laden? Zou jij elke keer wakker gemaakt willen worden als je ligt te slapen?
Waarschijnlijk is hij gewoon vastgelopen. Mijn advies zou zijn om hem eerst helemaal op te laden en daarna te resetten (uit zetten, batterij er een minuutje uit, batterij er weer in en opnieuw opstarten).
als hij opgeladen is batterij even eruit halen en weer erin doen. Maandag (of op koopzondag) naar de winkel om advies en/of garantie lijkt me nog beter.
@nokiafan; ik ken mensen die hun huisdier vermenselijken, maar jij bent de eerste die ik tegen kom die een gsm menselijke trekjes toedicht
quote:nokiafan schreef op 12 november 2011 @ 21:45:

Waarom niet lekker laten rusten als ie ligt op te laden? Zou jij elke keer wakker gemaakt willen worden als je ligt te slapen?

Hangt er vanaf waarvoor.

Mmmm, hij lijkt het nu weer te doen, maar hapert soms wel. Misschien toch de batterij?? Had net een paar upgrades gedaan, misschien kwam het daar door??

Blijf het een beetje typisch vinden. Ga hem straks "resetten".
Ik heb al jaren BB's en al jaren vertonen ze dit soort rare nukken. Als de batterij bijna leeg is, dan schakelen ze sowieso beetje bij beetje uit (willen ze geen mail meer ontvangen/verzenden, gaat ie niet meer over, etc). Pas als resetten niet goed gaat, kun je je serieus zorgen gaan maken.
Hij doet het weer helelmaal gewoon ( dank voor de tips) maar nu heb ik een nieuw probleem...

Aanmelden met de BB ID doet het niet meer. Dan krijg ik de melding: aanmelden met uw BB ID lukt niet.

WTF? gisteren deed die het nog ( downloaden van een app).

Nummer zoveel, heb jij dit wel eens gehad?
Daar kan ik je helaas niets over adviseren, Sub. Ik gebruik hem zelf echt alleen voor mail, dus geen app toestanden. Hopelijk weet iemand anders hier het wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven