zaterdag 23 april 2011 om 22:19
Oke ik ben dus ook overgegaan op het twitteren.
Heb nu eindelijk door hoe het werkt, maar nu stuit ik op het volgende probleem.
In mijn mail krijg ik regelmatig een mailtje van twitter dat iemand mij volgt, maar wanneer ik dan in mijn account kijk staan ze niet tussen de mensen die mij volgen. (zijn er 10 dus is niet moeilijk zoeken) Maar ik snap dus niet waarom mijn account dan niet geupdate word aangezien ik nu al veel mailtjes krijg maar die mensen er niet tussen staan.
Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
Heb nu eindelijk door hoe het werkt, maar nu stuit ik op het volgende probleem.
In mijn mail krijg ik regelmatig een mailtje van twitter dat iemand mij volgt, maar wanneer ik dan in mijn account kijk staan ze niet tussen de mensen die mij volgen. (zijn er 10 dus is niet moeilijk zoeken) Maar ik snap dus niet waarom mijn account dan niet geupdate word aangezien ik nu al veel mailtjes krijg maar die mensen er niet tussen staan.
Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
zaterdag 23 april 2011 om 22:39
zaterdag 23 april 2011 om 23:05
je kunt via een applicatie precies zien wie je ontvolgen (unfollow applicatie: http://who.unfollowed.me/) Vaak heb ik bijv. 1 woord over marketing geschreven, krijg ik gelijk een aantal (reclame) twitteraars die me gaan volgen...of 1 woord over een bepaalde stad..dan krijg je twitteraars die iets met die stad te maken hebben....en soms heb je idd volgers waarbij je geen flauw idee hebt waarom ze je volgen