Uitgaande blokkade vodafone
maandag 3 maart 2014 om 21:07
Heeft iemand hier ooit te maken gehad met een uitgaande blokkade van vodafone?
Ik heb mijn laatste rekening niet betaald (heb hier een geldige reden voor) en hierover schriftelijk bezwaar ingediend.
De klantenservice is echt om te janken, zo slecht dus ik betwijfel of ik hier uberhaupt iets over ga horen.
Ik heb nog een paar dagen, volgens de sms van vodafone, om mijn rekening te betalen, alvorens ze een uitgaande blokkade op mijn toestel gaan toepassen.
Aan het verwijderen van een blokkade zijn kosten verbonden, staat er ook. Nu heb ik gegoogled wat de kosten hiervan zijn, maar deze informatie is niet meer op te vragen via de site, verrassend genoeg..
Vanaf eind maart ga ik over op een andere provider maar vraag me af of de overgang (met nummerbehoud) wel plaats kan vinden als ik een blokkade heb.. Vermoed van niet.
Weet iemand de kosten van het verwijderen van zo'n blokkade?
Ik heb mijn laatste rekening niet betaald (heb hier een geldige reden voor) en hierover schriftelijk bezwaar ingediend.
De klantenservice is echt om te janken, zo slecht dus ik betwijfel of ik hier uberhaupt iets over ga horen.
Ik heb nog een paar dagen, volgens de sms van vodafone, om mijn rekening te betalen, alvorens ze een uitgaande blokkade op mijn toestel gaan toepassen.
Aan het verwijderen van een blokkade zijn kosten verbonden, staat er ook. Nu heb ik gegoogled wat de kosten hiervan zijn, maar deze informatie is niet meer op te vragen via de site, verrassend genoeg..
Vanaf eind maart ga ik over op een andere provider maar vraag me af of de overgang (met nummerbehoud) wel plaats kan vinden als ik een blokkade heb.. Vermoed van niet.
Weet iemand de kosten van het verwijderen van zo'n blokkade?
maandag 3 maart 2014 om 21:08
Wat versta jij onder een "geldige" reden? Doorgaans hebben bedrijven daar een beetje schijt aan. Die willen hun geld gewoon zien.
Ik zou toch blijven proberen via die klantenservice. Ik heb er ervaring mee ja, weet niet meer hoeveel het kostte eerlijk gezegd. Heb het toen betaald bij GWK travelex en kon de volgende ochtend weer bellen.
Ik zou toch blijven proberen via die klantenservice. Ik heb er ervaring mee ja, weet niet meer hoeveel het kostte eerlijk gezegd. Heb het toen betaald bij GWK travelex en kon de volgende ochtend weer bellen.
maandag 3 maart 2014 om 21:14
Indien je je rekeningen van Vodafone, na meerdere herinneringen, niet betaalt, schakelen wij een incassobureau in. Wij delen de informatie over je achterstallige betaling(en) met hen, zodat zij de incasso van de openstaande bedragen kunnen voortzetten en eventueel een juridische procedure kunnen starten. Ook registreren we je betalingsachterstand bij Stichting Preventel In dit bestand wordt, zoals je hierboven al hebt kunnen lezen, bijgehouden wie er een betalingsachterstand bij een telecombedrijf heeft. Indien je betalingsachterstand alsnog volledig is betaald, wordt dit ook doorgegeven aan Stichting Preventel. De registratie komt dan te vervallen en jouw gegevens worden uit het bestand van Stichting Preventel verwijderd.
Bron: http://over.vodafone.nl/v ... talen/je-telefoonrekening
Bron: http://over.vodafone.nl/v ... talen/je-telefoonrekening
maandag 3 maart 2014 om 21:16
Ik heb al tot in den treure contact gehad met de klantenservice. Die snappen er zelf niks van.. Vanwege herkenbaarheid ga ik niet specifiek toelichten wat de reden is. Het doet er ook niet toe verder, ik wil graag weten wat zo'n blokkade verwijderen gaat kosten.. En wat ze met een schriftelijk bezwaar doen.
maandag 3 maart 2014 om 21:19