Unlocken telefoon

03-08-2011 21:06 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik hoop dat jullie het antwoord weten op mijn vraag

Ik heb mijn huidige telefoon gekocht bij Vodafone (met natuurlijk een Vodafone sim).

Nu ben ik een half jaar geleden naar 02 overgestapt. Hiervoor mijn telefoon laten unlocken zodat ik een o2 sim kon gebruiken.

Nu bevalt alleen o2 voor geen meter en wil ik terug naar Vodafone. Kan ik meteen weer een Vodafone sim kaartje in mijn telefoon stoppen (deze is al onderweg per post)? Of moet de telefoon weer unlocked worden..?

Waarschijnlijk een beetje een suffe vraag maar kreeg een erg goede deal bij Vodafone maar o2 unlocked mijn tel niet totdat ik voor 150 EUR heb opgewaardeerd...

Weet iemand raad? Is 1 keer unlocked altijd unlocked..? ;)

Alvast erg bedankt!
het toestel is al simlockvrij gemaakt toen je overstapte naar O2, dus waarom die geld vragen om het toestel wat niet van hun is, te unlocken is mij een raadsel
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ja.
Je kunt je nieuwe simkaart meteen in je telefoon doen hoor. Hij is al unlocked dus dat hoeft geen tweede keer. Je kunt nu van iedere provider een simkaart gebruiken.
quote:rosanna08 schreef op 03 augustus 2011 @ 21:08:

het toestel is al simlockvrij gemaakt toen je overstapte naar O2, dus waarom die geld vragen om het toestel wat niet van hun is, te unlocken is mij een raadsel

Dat had ik meer zelf begrepen van hun site (en dat zegt niet zoveel :P)... ze sturen pas een unlock code wanneer er voor 150 EUR opgewaardeerd is.

Maar ik begrijp dat mijn tel volledig simlock vrij is als ik eenmaal die unlock code heb gebruikt? Goed nieuws! Kan vrijdag fijn weer terug naar Vodafone

Erg bedankt! Begon ineens enorm te twijfelen!
Unlocked is unlocked.
Jorina & Zoebie ook bedankt! (zo handig zo'n Viva forum!)
Volgens mij is hij ook unlocked. Wil je het nu echt zeker weten dan kan je proberen om een sim kaartje van een vriendin ofzo erin te stoppen (wel met een andere provider)
Roze_uiltje dat hoeft ze niet te proberen want hij is simlockvrij. Anders had ze er nooit een kaart van 02 in kunnen gebruiken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven