uploaden naar forum?

29-06-2012 09:39 11 berichten
Hoi. Ik heb een artikel dat ik zou willen posten op het forum. Helaas heb ik het on-line niet kunnen vinden, dus ik kan er niet naar linken. Ik heb het wel hier in PDF-formaat.

Is er een mogelijkheid dit te posten op het forum?
Typ het over of nog beter: maak 'n korte samenvatting van waar het over gaat. Dan heb je meer kans dat iemand het leest dan wanneer het te lang is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Costello schreef op 29 juni 2012 @ 09:39:

Hoi. Ik heb een artikel dat ik zou willen posten op het forum. Helaas heb ik het on-line niet kunnen vinden, dus ik kan er niet naar linken. Ik heb het wel hier in PDF-formaat.

Is er een mogelijkheid dit te posten op het forum?Waar gaat het over?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Het artikel heet "vrede tussen de lakens".... Het geeft wat leuke "nieuwe" inzichten in de veelvoorkomende scheefgroei in seksueel verlangen tussen partners. Het zou dus op de sexpijler moeten komen.

@elninjoo; het is al een samenvatting van een aantal seksuologische onderzoeken, dus als ik het nog verder samenvat ben ik bang dat het geheel aan logica inboet. Het was juist de combinatie van vermelde factoren die op mij erg waarschijnlijk overkwam en die ik voor de forummers lezenswaardig vind!
Kun je niet de abstract kopiëren? En dan zelf opgesomd nog wat leuke feitjes ofzo.
Kun je het niet ergens online plaatsen en er dan naar linken?
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Dan plak je de link. Scheelt weer scrollen langs een eindeloos lange OP. Dat is namelijk bloedirritant.
quote:Costello schreef op 29 juni 2012 @ 10:01:

Het artikel heet "vrede tussen de lakens".... Het geeft wat leuke "nieuwe" inzichten in de veelvoorkomende scheefgroei in seksueel verlangen tussen partners. Het zou dus op de sexpijler moeten komen.

@elninjoo; het is al een samenvatting van een aantal seksuologische onderzoeken, dus als ik het nog verder samenvat ben ik bang dat het geheel aan logica inboet. Het was juist de combinatie van vermelde factoren die op mij erg waarschijnlijk overkwam en die ik voor de forummers lezenswaardig vind!Ik kan niet wachten!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Jaa ik heb imageshack gevonden. Nu kan ik linken, dank jullie wel!
Hier uploaden en dan het linkje plaatsen
Dames, Heren,

Het is gelukt. Dank!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven