usb aansluiting werkt niet??
zondag 21 oktober 2012 om 12:29
Ik heb sinds kort problemen met mijn laptop. Ik heb windows 7 er op nieuw op laten zetten omdat er iets mis was met mijn laptop. Maar sinds kort doen mijn usb aansluiting en de card reader en de ingebouwde webcam van de laptop het niet meer. Ik heb ook al op de site van de laptop gekeken en drivers gedownload maar het werkt nog steeds niet.
Ik dacht probeer het eerst via deze weg en anders misschien toch mijn laptop op sturen?
ik heb zelf een acer aspire, wie van jullie weet wat hier de mogelijk oorzaak van is? en wat kan ik hier aan doen?
Ik dacht probeer het eerst via deze weg en anders misschien toch mijn laptop op sturen?
ik heb zelf een acer aspire, wie van jullie weet wat hier de mogelijk oorzaak van is? en wat kan ik hier aan doen?
zondag 21 oktober 2012 om 13:06
Van welk jaar is je laptop? Wat stond er origineel voor Windows versie op? Oftewel: is je laptop wel geschikt om Windows 7 op te zetten? Oplossing: start de laptop opnieuw op en houdt ALT+F10 tegelijk ingedrukt, als het goed is, kom je dan in Acer Recovery terecht. Daarmee kan je de laptop opnieuw installeren naar de Windows versie zoals deze geinstalleerd was toen je de laptop kocht.