usb aansluiting werkt niet??

21-10-2012 12:29 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds kort problemen met mijn laptop. Ik heb windows 7 er op nieuw op laten zetten omdat er iets mis was met mijn laptop. Maar sinds kort doen mijn usb aansluiting en de card reader en de ingebouwde webcam van de laptop het niet meer. Ik heb ook al op de site van de laptop gekeken en drivers gedownload maar het werkt nog steeds niet.

Ik dacht probeer het eerst via deze weg en anders misschien toch mijn laptop op sturen?

ik heb zelf een acer aspire, wie van jullie weet wat hier de mogelijk oorzaak van is? en wat kan ik hier aan doen?
Door wie heb je opnieuw Windows 7 er op laten zetten ?

In principe had diegene die dat gedaan heeft alles zo terug meoten zetten zoals je m ook weg had gebracht.

Incl alle drivers e.d
Duidelijk dat niet alle drivers geïnstalleerd zijn. Zodra je de ontbrekende drivers installeert zal het probleem opgelost zijn...
Idd, door wie heb je dat laten doen? Die persoon heeft het niet terug gebracht naar de staat waarin hij hoort te zijn.
Van welk jaar is je laptop? Wat stond er origineel voor Windows versie op? Oftewel: is je laptop wel geschikt om Windows 7 op te zetten? Oplossing: start de laptop opnieuw op en houdt ALT+F10 tegelijk ingedrukt, als het goed is, kom je dan in Acer Recovery terecht. Daarmee kan je de laptop opnieuw installeren naar de Windows versie zoals deze geinstalleerd was toen je de laptop kocht.
Ik heb hem er op laten zetten door een goede vriend, hij dacht er verstand van te hebben, de laptop heb ik vorig jaar gekocht, en toen zat er al windows 7 erop... maar is zal idd dat even uitproberen acer recovery
Thnx het probleem is opgelost, alleen nog even de bestanden en dingen instaleren dan is het weer kmlaar voor gebruik! USB en alles doet het weer
Mooi! En nu niet meer iemand laten klooien aan je laptop die er geen verstand van heeft hè?
aha nee zal ik niet doen, let voortaan wel beter op, het heeft vanmiddag al veel tijd in beslag genomen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven