Van die oude computerspelletjes...
donderdag 11 november 2010 om 13:17
Kennen jullie die computerspelletjes nog die je vroeger had? Van die kleine, platte spelletjes waar je maar één spel op kon spelen. Met van die ronde knoopcelbatterijen erin.
Ik ben op zoek naar zo'n computerspelletje, maar als ik google kom ik er niet uit. Hebben jullie enig idee of deze spelletjes nog ergens te verkrijgen zijn of welke zoekterm ik moet gebruiken als ik het internet (eventueel tweedehands) wil afstruinen?
Ik ben op zoek naar zo'n computerspelletje, maar als ik google kom ik er niet uit. Hebben jullie enig idee of deze spelletjes nog ergens te verkrijgen zijn of welke zoekterm ik moet gebruiken als ik het internet (eventueel tweedehands) wil afstruinen?
donderdag 11 november 2010 om 13:27
Ik weet welke je bedoelt. Van die tennisspelletjes enzo. Maar hoe die dingen ook alweer heten. Geen idee?
Misschien nog te krijgen bij de Kijkshop en kijk eens op rommelmarkten.
Succes met zoeken
Ik zat net even te googlen op Donkey Kong en daar vond ik op marktplaats een Vintage Nintendo Multi screen Donkey Kong 1982 (DS z'n opa). Die dingen gaan dus voor ¤ 40 euro van de hand. Ga maar eens bij mijn ouders op zolder kijken of ze er nog liggen.
Misschien nog te krijgen bij de Kijkshop en kijk eens op rommelmarkten.
Succes met zoeken
Ik zat net even te googlen op Donkey Kong en daar vond ik op marktplaats een Vintage Nintendo Multi screen Donkey Kong 1982 (DS z'n opa). Die dingen gaan dus voor ¤ 40 euro van de hand. Ga maar eens bij mijn ouders op zolder kijken of ze er nog liggen.
anoniem_28433 wijzigde dit bericht op 11-11-2010 13:30
Reden: Extra info
Reden: Extra info
% gewijzigd
donderdag 11 november 2010 om 15:20
Klopt, Amsterdam heeft er een vlak bij CS. Hengelo heeft er een vlak bij de schouwburg, Maastricht ook een vlakbij CS en Groningen een in (volgens mij) de Herestraat.
En nee... ik ben geen game-freak, ik kom voor mijn werk op veel verschillende plaatsen en loop altijd graag dit soort winkels even binnen
En nee... ik ben geen game-freak, ik kom voor mijn werk op veel verschillende plaatsen en loop altijd graag dit soort winkels even binnen
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
donderdag 11 november 2010 om 15:42
donderdag 11 november 2010 om 18:25
donderdag 11 november 2010 om 18:42
quote:varuca schreef op 11 november 2010 @ 15:52:
Sorry Siep, die dingen zijn vintage en ik denk dat er toch wel wat computernerd rondlopen die die dingen verzamelen.
vraagt zich af hoeveel ze zou kunnen krijgen voor de NES met duckhunt, inclusief pistoolIk speel nog best regelmatig met de NES, blijft toch het leukst
Sorry Siep, die dingen zijn vintage en ik denk dat er toch wel wat computernerd rondlopen die die dingen verzamelen.
vraagt zich af hoeveel ze zou kunnen krijgen voor de NES met duckhunt, inclusief pistoolIk speel nog best regelmatig met de NES, blijft toch het leukst
donderdag 11 november 2010 om 18:50
quote:siep1234 schreef op 11 november 2010 @ 15:42:
Bedankt voor het meedenken, hier kan ik zeker wat mee! Maar wat een prijzen! Ik wilde er eentje voor mijn zoontje kopen, omdat mijn dochter een DS krijgt voor haar verjaardag en hij dan ook wat heeft dat kan piepen in de auto
Dacht voor 5 euro wel klaar te zijn, wat een giller!!!Als het je gewoon gaat om een simpel computerspelletje kun je heel goed bij Intertoys e.d. kijken. Daar verkopen ze vaak voor een paar euro van die nep-tetris spelletjes.
Bedankt voor het meedenken, hier kan ik zeker wat mee! Maar wat een prijzen! Ik wilde er eentje voor mijn zoontje kopen, omdat mijn dochter een DS krijgt voor haar verjaardag en hij dan ook wat heeft dat kan piepen in de auto
donderdag 11 november 2010 om 20:30
Zoek maar uit. http://www.dealextreme.com/products.dx/category.609 prijzen zijn in dollars en inc. verzenden.