van prepaid naar Sim only abonnement
maandag 25 maart 2013 om 21:10
Ik koop altijd prepaid beltegoed van Vodafone, maar de laatste tijd bel en sms ik vaker. Ik denk dat ik goedkoper uit kan zijn met een abonnement. Zo zit ik te denken aan een Sim only abonnement van Simyo. Maar kan ik dat zomaar afsluiten? Omdat mijn telefoon is ingesteld op Vodafone zeg maar...
Misschien een hele domme vraag, maar ik heb echt geen verstand van zulke dingen..
Misschien een hele domme vraag, maar ik heb echt geen verstand van zulke dingen..
maandag 25 maart 2013 om 22:08
Wat Ster en Marcellav zeggen. Eerst (laten) checken of je telefoon simlockvrij is. Zo niet, laat je 'm eerst even simlockvrij maken.
(Heb je deze telefoon gekocht met prepaid van Vodafone erbij?)
Simyo (is van KPN) heeft een veel beter bereik dan Vodafone.
Een Simyo abonnement heb ik pasgeleden nog afgesloten voor een van mijn zoontjes.
Kan gewoon online en je krijgt je simkaart thuisgestuurd:
Ze hebben een maandabonnement wat je per maand kunt bijstellen, danwel gewoon opzeggen.
En er is een jaarabonnement. Zit je een jaar aan vast, kun je ook per maand bijstellen, en is iets goedkoper.
.
(Heb je deze telefoon gekocht met prepaid van Vodafone erbij?)
Simyo (is van KPN) heeft een veel beter bereik dan Vodafone.
Een Simyo abonnement heb ik pasgeleden nog afgesloten voor een van mijn zoontjes.
Kan gewoon online en je krijgt je simkaart thuisgestuurd:
Ze hebben een maandabonnement wat je per maand kunt bijstellen, danwel gewoon opzeggen.
En er is een jaarabonnement. Zit je een jaar aan vast, kun je ook per maand bijstellen, en is iets goedkoper.
.