Vette vingers op telefoon

11-04-2023 23:22 7 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Bestaat er een cover voor telefoons waar de vette vingers niet of minder zichtbaar op zijn. Ik word soms helemaal gestoord van het poetsen van m’n telefoon want ik vind die vette vingers er niet smakelijk uit zien.

Heeft iemand de ultieme tip hiertegen? De perfecte screen protector? Of een andere geniale oplossing?
Screen protector idd en veel poetsen. Zelf gebruik ik soms een beetje glasreiniger op een keukenrol. Word heel schoon maar ook weer vies uiteraard.

Enige dat helpt is zo'n aanraakpen. I.p.v. je vingertoppen gebruik je dan zo'n pen. Niet zo fancy mss maar werkt wel.
Als je googelt op anti fingerprint screenprotector...
Op tablets vd kids hier vind ik het ook storend, dus loop ik de hele dag te poetsen :P de beeldschermen en handen
Voor iedereen een groene tuin
Een Otterbox-screenprotector van glas werkt heel goed! Op mijn werktelefoon zit een andere screenprotector, daar zie ik veel meer vingers op dan op mijn eigen telefoon.
Ik zie dat helemaal niet. FF gekeken, nee het toont geen vette vingers. Zal een speciaal soort glas zijn. Ik hoef hem nooit schoon te maken. :) Ik heb nog nooit een protector gekocht.

Tablets wel. Die worden smerig.
Dan moet het maar zoals het kan
Met een eerdere telefoon ben ik er weleens met een scherp voorwerp overheen gegaan omdat hij krasvast zou zijn maar dat was een tegenvaller. Ze gaan ervan uit dat je niet nadoet waar zij mee adverteren. Ik was toen al van plan om een nieuwe te kopen dus dat was niet dramatisch erg. :proud:
Dan moet het maar zoals het kan

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven