Videó's van facebook halen.

26-05-2012 12:40 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een tijd terug wat filmpjes geupload vanaf mijn telefoon en gelijk op facebook gezet ( Via de facebookApp )

Nu is het zo dat mijn telefoon telefoon overleden is . Dus ik die filmpjes alleen nog op facebook heb.

Is er een mogelijkheid dat ik deze filmpjes kan opslaan vanaf facebook ? En b.v. op mijn laptop kan zetten.

De filmpjes staan dus niet op youtube ofzo .
Hey Flower-power, als ik op mijn Ipad op FB zit, heb ik daar de functie 'lokaal opslaan', zo kan ik ook foto's die anderen van mij op FB zetten, zelf opslaan. Ik weet niet vanaf welk soort computer je werkt, dus hoe het er precies uitziet bij jou kan ik niet zeggen, even goed de algemene functies doorzoeken!
http://i50.tinypic.com/vqlks6.png

Ik ben gewoon op een laptop.

Dit is het beeld wat ik op facebook krijg..
Als je met de rechtermuisknop op het filmpje klikt, kun je het dan niet opslaan?
Nee.

Dan krijg ik dit.

Als ik op doet opslaan klik lukt het ook niet..

http://i50.tinypic.com/rswsqd.png
Ik stuur ze dan naar mijn eigen e-mailadres en dan sla ik ze op via mijn email ik weet ook geen andere manier wel omslachtelijk, maar goed.... meestal lukt het wel [tenzij het een erg groot bestand is] Ik weet ook geen andere manier...maar als er iemand een beter idee heeft lees ik graag mee...
Goed idee ! Gelijk even geprobeert.Maar er staat geen email gekoppeld aan mij laptop..Dus er staat dat het niet kan . Hoe kan ik mijn email aan de laptop koppelen?
Email gekoppeld is gelukt.

Maar dan verstuurd ie alleen een foto van het filmpje :( En niet het filmpje zelf .

Ik kan namelijk niet het filmpje afspelen op facebook en dan verzenden . Het filmpje moet op pause . En dan krijg ik een foto van het pause moment in de mail :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven