Vista home security 2012

15-06-2011 21:43 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
HELP

ik heb ineens uit het niets vista home security 2012 meldingen op mijn laptop en kan internet niet meer op (zit nu via aaifone). Hij blijft dan meldingen geven dat ik dit programma moet aanschaffen.

Via google vind ik wel programmaatjes om dit euvel te verwijderen. Kan ik dit op een andere pc downloaden, op een usb zetten en op geinfecteerde laptop installeren?

Of weet iemand hoe je dit handmatig moet verwijderen.

Ik ga nu slapen dus lees eventuele oplossingen morgen. Tnx alvast
Ik ga nu slapen dus ik geef je morgen de oplossing. Geen dank.
.
.
Ga even na wanneer je voor het laatst goed hebt gewerkt Katrien.

Als je met systeemherstel (start/programma 's /bureauaccesoires/systeemherstel) teruggaat naar het moment dat alles goed liep is de kans groot dat alles het weer doet.
.
het is gelukt. kan weer op internet. tnx nerd_
.
Heb dit ook net achter de rug.

Ik heb zelf zo opgelost

Ik heb de Vista Anti spyware 2012 versie gehad en kon hem ook niet wegkrijgen.

Het probleem als je iets opstart,start vista antispyware weer mee. Echt irritant. Ook hijack kun je niet opstarten of ander programma. Ik wilde al de opstart cd gaan opstarten.

Gelukkig niet gedaan.

Kreeg een goude tip om dit ding weg te krijgen.

Sluit de computer af. Start hem opnieuw op en toets f8 knop in. En kies vervolgens.

Windows opstarten met prompt.

typ dan in rstrui.exe

Mocht dat niet lukken dan heb je hem waarschijnlijk in de verkeerde directory staan gewoon cd\

En kies een datum dat de computer het nog goed deed. Start de computer opnieuw op en alles werkt weer.

Je zet de computer eigenlijk gewoon terug voor de datum dat je dit probleem had.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven