Viva virus?

18-05-2011 11:04 14 berichten
Vreemd...

ik heb al een hele tijd internetbeveiliging via mijn provider en sinds vandaag krijg ik zodra ik het forum opkom steed sde melding dat er een trojan verwijderd is.

Als ik dan bij de details kijk, blijkt die dus van deze site te komen.

Heeft iemand anders daar ook last van?

Stuurt Viva ons virussen, is de site gehackt of is het gewoon een cookie die wat te heftig beoordeeld wordt door mijn beveiliging?
Hier geen meldingen.
Ze houden je scherp in de gaten. Ik ben zelf heel lief. Ze hoeven dus mij geen trojaan te sturen.
zou dat het zijn Mefs? Nou, het lukt ze dus niet want mijn beveiligign gooit hem er steeds weer uit.

Alle reacties Link kopieren
Een verdacht script in je cache waarschijnlijk. AV-software scant naar bepaalde typen coderingen. Je kan het niveau normaliter bijstellen of sites whitelisten.

Ik neem aan dat dat ook kan als je provider scant. Ik zou de faq raadplegen. Misschien heeft je provider een forum?
ik zal eens kijken Bahco. Gisteren heeft mijn provider wel wat updates uitgevoerd dus wie weet ligt het daaraan.

Het maakt verder niet echt uit, alles draait gewoon alleen komt steeds een melding in beeld.
Ik heb het ook, ik heb verder geen sites openstaan of iets dergelijks. Bovendien is het mijn 'eigen laptop' waar niemand ook maar iets op mag downloaden en ik surf niet naar bedenkelijke webadressen.

Huh? Een virus? Op dit apparaat?

Jawel, zegt mijn beveiliging, eerst is de trojan geblokkeerd, en daarna verwijderd.
.
Dit zijn de details:

Name : Trojan:W32/Generic

Detection Names : trojan.generic

gen:trojan, Trojan.crypt

Category: Malware

Type: Trojan

Platform: W32
.
Ik heb nog geen tijd/zin gehad om het op te zoeken maar nu krijg ik de melding niet meer.

niks aan de hand zal ik maar zeggen.
Nou, bij mij is het nog steeds.

Ik heb PC veilig van de KPN.

Maar verder gaat alles gewoon goed hier.(op de laptop, dan)
.
Ik heb daar ook last van , sinds vandaag.

Krijg steeds die melding ,beetje irritant

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven