viva werkt beroerd

28-01-2015 12:35 775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is dit een rotforum zeg! Heel traag, en daarnaast ook steeds vastlopen `service unavaiable!´. Ik tref dat met geen een forum zo vaak als dit. Ze doen hier iets niet goed.

En een topic plaatsen doen ze ook niet, want het gebeurt gewoon niet.
Vanavond weer ruk
Wil je wat aan de tekst veranderen druk je op de veranderknop, staat het gelijk of het forum

Wil je
Wil je wat aan de tekst veranderen druk je op de veranderknop, staat het gelijk of het forum

Wil je een link plaatsen staat het gelijk op het forum!! gaat lekker maar niet heus! (net weer om gek van te worden.)
Het is elke keer weer 'schrikken' als de boel weer even 'werkt'.

Ik wil dan als een dolle al mijn favoriete topics doorspitten, voor die kuthelm weer in beeld verschijnt.
Sorry Viva, maar het is echt een drama de laatste tijd. Het verhaaltje over hoe het oude forum eigenlijk niet meer van deze tijd was, was roerend, maar toen deed alles het tenminste nog. Overdag gaat het nog wel, maar vanaf een uur of acht ´s avonds werkt het voor geen meter. Ik ben zover dat ik vier of vijf tabbladen heb openstaan, zodat ik iets anders kan doen tijdens het wachten.
Echt wat een random trage boel :(

Zijn we gedowngraded in service, snelheid en bereikbaarheid?
quote:Lotte35 schreef op 10 februari 2015 @ 21:42:

Het is elke keer weer 'schrikken' als de boel weer even 'werkt'.

Ik wil dan als een dolle al mijn favoriete topics doorspitten, voor die kuthelm weer in beeld verschijnt.Hier ook weer de helm, en overbelasting wegens te grote belangstelling
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 10 februari 2015 @ 22:20:

[...]Hier ook weer de helm

Ik krijg ook echt een hekel aan die gele helm!
Speechless
Heel fijn voor jullie, Viva, dat het forum aan de achterkant zo goed werkt, maar ik merk er hier dus niks van. Misschien moeten jullie je nu eens op de voorkant richten, zodat wij als gebruikers niet steeds minuten hoeven te wachten voor we een topic kunnen openen, voor we een pagina verder zijn, voor we ingelogd zijn, enzovoorts. Het werkt gewoon niet en dat is echt heel irritant.
Hebben jullie al in kaart hoe het komt dat het bij de een wel werkt en bij de ander niet?

Op wat traagheid soms bij het laden na, forum ik al een paar dagen probleemloos.
Goedemorgen.

Helemaal afgekickt van het forum, aangezien ik er gisteren, net zoals zovelen, helemaal niets meer mee kon.

Jullie roepen al weken dat er heel hard wordt gewerkt om de problemen op te lossen (en dat aan de achterkant alles goed werkt). Voor ons als gebruikers werkt het alleen maar steeds slechter! Er is werkelijk geen enkele verbetering te merken, alleen verslechtering.

Onbegrijpelijk!

Tis natuurlijk wel zo dat wij allang blij mogen zijn, per slot van rekening is dit een gratis forum. Maar ik ben ervan overtuigd dat als dit soort problemen in een professionele organisatie zouden voorkomen ze veel en veel sneller opgelost zouden zijn. Zo langzamerhand vind ik het getuigen van de nodige dedain richting de gebruikers dat de vele problemen van het forum nog steeds niet worden opgelost.

Dat jullie zeggen er hard aan te werken begint behoorlijk ongeloofwaardig te worden.
Gister deed tie het ineens zomaar goed,

nou ja, gisteravond heb ik maar een stuk of 4 x melding gekregen dat het forum overbezet is en dat is al vele malen beter dan de 2 weken ervoor.
Vaak als ik wil forummen kan ik niet op het forum komen omdat er teveel 'belangstelling' is.
quote:Vaak als ik wil forummen kan ik niet op het forum komen omdat er teveel 'belangstelling' is.Allemaal ramptoeristen
4 Keer inloggen voordat ik op het forum zit. Normaal log ik nooit uit.
laat maar ik moet in het bugtopic zijn, maarre het wordt nog niet echt wat hè?
Ik geloof dat hard werken wel. Er wordt hard gewerkt om dit forum drijvende te houden in een beerput van slechte service en slechte code. Mijn lokale guru lijkt met de noorder (of is het nu ooster?)zon te zijn vertrokken, maar door de zogenaamde overmatige belangstelling voor deze inferieure digitale Titanic is het nog steeds wachten geblazen of je zelf nog een glimp kan opvangen van dit wrak.
Het enige aan het oude forum waar de meesten over vielen, was die zoetsappige roze kleur. Verder was alles prima. Nu hebben weliswaar geen roze meer, maar is de rest bagger..... dan toch maar liever zoetsappig roze.
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Ik moet wel 4x inloggen voordat ik binnenkom.
Ik mis het oude forum :( Vind het ruk en kan er niet aan wennen om maar niet te spreken van het tempo, traag als dikke stront, en het feit dat inloggen en vooral ingelogd blijven zelden lukt. Vreselijk.
Dikke vette shit! 💩
Diepe, diepe zucht... :/
Carpe Diem!
quote:fru1t3lla schreef op 11 februari 2015 @ 10:11:

Ik geloof dat hard werken wel. Er wordt hard gewerkt om dit forum drijvende te houden in een beerput van slechte service en slechte code. Mijn lokale guru lijkt met de noorder (of is het nu ooster?)zon te zijn vertrokken, maar door de zogenaamde overmatige belangstelling voor deze inferieure digitale Titanic is het nog steeds wachten geblazen of je zelf nog een glimp kan opvangen van dit wrak.

Prachtig geschreven!
welk forum zou een goed alternatief kunnen zijn? Fok? Maar dat vind ik zo onoverzichtelijk. Hoewel, dat is het hier ook. Ik ben er zat van, ik ga kijken naar een andere community
wat

een

ellende!!!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven