viva werkt beroerd
woensdag 28 januari 2015 om 12:35
dinsdag 10 februari 2015 om 21:47
Sorry Viva, maar het is echt een drama de laatste tijd. Het verhaaltje over hoe het oude forum eigenlijk niet meer van deze tijd was, was roerend, maar toen deed alles het tenminste nog. Overdag gaat het nog wel, maar vanaf een uur of acht ´s avonds werkt het voor geen meter. Ik ben zover dat ik vier of vijf tabbladen heb openstaan, zodat ik iets anders kan doen tijdens het wachten.
dinsdag 10 februari 2015 om 22:20
quote:Lotte35 schreef op 10 februari 2015 @ 21:42:
Het is elke keer weer 'schrikken' als de boel weer even 'werkt'.
Ik wil dan als een dolle al mijn favoriete topics doorspitten, voor die kuthelm weer in beeld verschijnt.Hier ook weer de helm, en overbelasting wegens te grote belangstelling
Het is elke keer weer 'schrikken' als de boel weer even 'werkt'.
Ik wil dan als een dolle al mijn favoriete topics doorspitten, voor die kuthelm weer in beeld verschijnt.Hier ook weer de helm, en overbelasting wegens te grote belangstelling
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
woensdag 11 februari 2015 om 06:38
Heel fijn voor jullie, Viva, dat het forum aan de achterkant zo goed werkt, maar ik merk er hier dus niks van. Misschien moeten jullie je nu eens op de voorkant richten, zodat wij als gebruikers niet steeds minuten hoeven te wachten voor we een topic kunnen openen, voor we een pagina verder zijn, voor we ingelogd zijn, enzovoorts. Het werkt gewoon niet en dat is echt heel irritant.
woensdag 11 februari 2015 om 07:13
Goedemorgen.
Helemaal afgekickt van het forum, aangezien ik er gisteren, net zoals zovelen, helemaal niets meer mee kon.
Jullie roepen al weken dat er heel hard wordt gewerkt om de problemen op te lossen (en dat aan de achterkant alles goed werkt). Voor ons als gebruikers werkt het alleen maar steeds slechter! Er is werkelijk geen enkele verbetering te merken, alleen verslechtering.
Onbegrijpelijk!
Tis natuurlijk wel zo dat wij allang blij mogen zijn, per slot van rekening is dit een gratis forum. Maar ik ben ervan overtuigd dat als dit soort problemen in een professionele organisatie zouden voorkomen ze veel en veel sneller opgelost zouden zijn. Zo langzamerhand vind ik het getuigen van de nodige dedain richting de gebruikers dat de vele problemen van het forum nog steeds niet worden opgelost.
Dat jullie zeggen er hard aan te werken begint behoorlijk ongeloofwaardig te worden.
Helemaal afgekickt van het forum, aangezien ik er gisteren, net zoals zovelen, helemaal niets meer mee kon.
Jullie roepen al weken dat er heel hard wordt gewerkt om de problemen op te lossen (en dat aan de achterkant alles goed werkt). Voor ons als gebruikers werkt het alleen maar steeds slechter! Er is werkelijk geen enkele verbetering te merken, alleen verslechtering.
Onbegrijpelijk!
Tis natuurlijk wel zo dat wij allang blij mogen zijn, per slot van rekening is dit een gratis forum. Maar ik ben ervan overtuigd dat als dit soort problemen in een professionele organisatie zouden voorkomen ze veel en veel sneller opgelost zouden zijn. Zo langzamerhand vind ik het getuigen van de nodige dedain richting de gebruikers dat de vele problemen van het forum nog steeds niet worden opgelost.
Dat jullie zeggen er hard aan te werken begint behoorlijk ongeloofwaardig te worden.
woensdag 11 februari 2015 om 10:11
Ik geloof dat hard werken wel. Er wordt hard gewerkt om dit forum drijvende te houden in een beerput van slechte service en slechte code. Mijn lokale guru lijkt met de noorder (of is het nu ooster?)zon te zijn vertrokken, maar door de zogenaamde overmatige belangstelling voor deze inferieure digitale Titanic is het nog steeds wachten geblazen of je zelf nog een glimp kan opvangen van dit wrak.
woensdag 11 februari 2015 om 10:12
woensdag 11 februari 2015 om 11:55
quote:fru1t3lla schreef op 11 februari 2015 @ 10:11:
Ik geloof dat hard werken wel. Er wordt hard gewerkt om dit forum drijvende te houden in een beerput van slechte service en slechte code. Mijn lokale guru lijkt met de noorder (of is het nu ooster?)zon te zijn vertrokken, maar door de zogenaamde overmatige belangstelling voor deze inferieure digitale Titanic is het nog steeds wachten geblazen of je zelf nog een glimp kan opvangen van dit wrak.
Prachtig geschreven!
Prachtig geschreven!