Voor welke apps heb jij betaald?

09-02-2014 11:15 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geïnspireerd door het topic over een paar specifiek apps en betaalwijze, ben ik benieuwd hoeveel mensen betalen voor apps. Maar ook, welke zijn de moeite waard?

Dus:

- Voor welke apps heb jij betaald?

- Hoe bevallen deze apps?
Ik zal beginnen als TO:

- The Room: een spel dat overal de hemel in werd geprezen, maar ik heb het geduld er niet voor. Dus weinig gespeeld.

- Paprika receptenbeheer app: heel tevreden over, precies wat ik zocht in een soort kookschrift-app.

- HomeRoutines: een app om het huishouden wat beter te leren runnen. Nou nee, niet geslaagd. Vind het geen handige app.

- Agricola: leuk spel.

- Catan: leuk spel.

- Puerto Rico: ik vind het spel te ingewikkeld op de app. Ook niet zo overzichtelijk weergegeven.

- Half-a-minute: de online versie van 30 seconds. Handig als we het spel eens niet bij ons hebben en kostte weinig.

- Plants vs zombies 1: mwah. Ik had het spel op de xbox al uitgespeeld. Dan is de appversie niet zoveel toegevoegde waarde meer. (Nr 2 is gratis en absoluut wel aan te raden)
Voor WhatsApp, iPhone.
SwiftKey keyboard. Die standaard toetsenborden werken vaak zo beroerd.

En Tune In Radio.
Wordfeud, toen er in de gratis versie reclame met geluid kwam heb ik de betaalde genomen.

En Weekcal, omdat de standaard iPhone-agenda geen handig weekoverzicht geeft (gaf?). Dat weekoverzicht is handig, maar jammergenoeg neemt 'ie niet de kleurcodering van mijn (desktop) Google calendar over en dat vind ik jammer.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Ook Week Calendar! Top app, en zeker het betalen waard!
Business calendar pro. Beste agenda beschikbaar naar mijn mening.
Whatsapp voor de iPhone en Rummified, dat is rummikub(?) voor op de telefoon. Omdat ik het heel veel speel werd ik helemaal tureluurs van de reclame. Nu niet meer
It ain't me
Geen enkele, aangezien het altijd betaald moet worden met een creditcard. Die heb ik niet en om zo´n ding nou aan te schaffen alleen voor een paar spelletjes is me een brug te ver.

Anders zou ik voor Ruzzle wel willen betalen, die 75 cent om geen reclames meer te hoeven zien, heb ik er wel voor over.
Geen, lang leven jailbreak.

Oke, ik lieg ooit voor de jailbreak whatsapp.
Ik gebruik alleen gratis apps.
- Whatsapp

- Hipstamatic (fotografie app, gebruik ik heel veel)

- InstaFlash (om foto's lichter te maken. Nu ik een nieuwe telefoon heb met flitser niet echt meer nodig)

- Trein (inmiddels is de eigen app van de NS net zo goed)

- Tetris
quote:Exces schreef op 09 februari 2014 @ 12:51:

Geen enkele, aangezien het altijd betaald moet worden met een creditcard. Die heb ik niet en om zo´n ding nou aan te schaffen alleen voor een paar spelletjes is me een brug te ver.

Anders zou ik voor Ruzzle wel willen betalen, die 75 cent om geen reclames meer te hoeven zien, heb ik er wel voor over.Je hebt tegenwoordig ook een soort beltegoedkaart voor iTunes.
Geen, ik gebruik alleen gratis apps.

Whatsapp was (gelukkig) gratis in iTunes.
Bijna geen enkele app gekocht. Ben ik principieel tegen.

Met twee uitzonderingen: whatsapp en het spel SET.

Whatsapp kon ik niet onderuit. En SET heb ik lang over nagedacht (vanwege m'n principes enzo ), maar daar heb ik uiteindelijk 6 weken lang dikke pret van gehad toen ik alleen op vakantie was. Best bestede ¤2,39 ever!
Ik heb een betaalde hardloopapp. Geeft net wat extra info.

Verder heb ik alleen gratis apps. Ik heb ook de app: App of the day. Die geven elke dag een (betaalde) app gratis weg. Veel troep, maar soms zit er ook wel wat leuks of handigs bij.
Ben je boos? Pak een doos. En geef hem een schop, of verscheur hem. Dat lucht op.
Ik heb nog nooit betaald voor WhatsApp. Is altijd gratis geweest. Is ook net weer gratis verlengd tot februari 2015.
Volgens mij alleen voor whats app, 79 cent of zo.
Voor mijn dochter: Kinderteevee, heel handig kinderfilmpjes kijken zonder gevaren van youtube. Kostte maar 0,89 geloof ik.

En Letterschool, ook voor haar. Kan ze op een leuke manier kennis maken met letters. Ze gebruikt beide apps graag, ook al mag ze niet zo vaak op de iPad als ze zou willen :-)
quote:gelukkigleven, 33 minuten geleden

Bijna geen enkele app gekocht. Ben ik principieel op tegen.

Vind je niet dat iemand die de app heeft ontwikkeld er ook wat aan mag verdienen?

Ik heb de betaalde versie van wordfeud, ruzzle, wat foto-apps en wat spelletjes. Ik denk dat mijn iTunes kaart van 2 jaar geleden van een tientje nog niet op is (of misschien wel verlopen? )
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wordfeud en whatsapp. En die bevallen allebei prima.
Whatsapp, spelletjes als WordFeud vanwege de irritante reclames en een meditatie-app.
Nog nooit betaald voor die rotzooi.
Mag ik dit topic vervuilen met een vraag? Nou heb ik eindelijk die mooie nieuwe smartphone aangeschaft, en ik snap er geen hout van. Ik wil graag whatsapp.

Apps zitten in de play store ( 't is een android telefoon), ook whatsapp, maar dat kun je ook downloaden vanaf whatsapp zelf.

Wat is het verschil?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Als je het downloadt via de site van WhatsApp, zal hij je vast doorlinken naar de Play store. Ik denk niet dat er een verschil is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven