Voordeligste abonnement Iphone?

11-02-2012 10:50 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben toe aan een nieuw abonnement, heb al 4 jaar een iphone en het laatste jaar had ik Sim Only van Vodafone omdat mijn iphone het nog steeds prima doet.

Nu wordt ie wel heel erg traag (dit is nog het model 3) en vrees ik dat ie na 3 jaar wel eens op kan zijn.

Ik ben nog steeds erg tevreden over de iphone dus ik wil graag weer een iphone maar wat zijn die abonnementen duur geworden zeg!

Bij Vodafone betaal je wat minder bij voor de iphone zelf maar krijg je veel minder data en belminuten en bijv. bij T-mobile krijg je wel weer meer belminuten en data maar moet je weer veel meer bijbetalen voor het toestel...

Hier iemand advies?

Ik bel trouwens erg weinig, gemiddeld nog geen 100 min. per maand...
Alle reacties Link kopieren
Ik zit er ook aan te denken een losse iPhone te kopen (of een andere smartphone), en dan met een sim only van Ben ofzo. Maar ik las dat de downloadsnelheid bij een sim only veel lager is dan bij een combi abonnement.

Bij de sim only van Ben heb je 1 Mbps, bij andere abonnementen iets van 3,6 of meer.

Merk je dat heel erg als je de iPhone elke dag alleen gebruikt voor facebook (+ foto's uploaden), viva forum, nieuwsites, email, whatsapp etc.?

Ben nogal een noob op smartphone gebied. Ik weet wel dat ik niet 2 jaar wil vastzitten aan een abonnement van 40-50 euro per maand. En ik bel en sms niet zoveel, dus volgens mij is een sim only dan goedkoper. Maar dan moet de internetsnelheid wel voldoende zijn voor wat ik wil...
@Prachtnaam:

1Mbps is voldoende en zul je waarschijnlijk zelfs niet eens halen. 1Mbps is de gemiddelde ADSL snelheid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven