vpn om bbc te kijken op telefoon ?

20-06-2025 10:39 8 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou graag Glastonbury live kijken via BBC iplayer, maar helaas zegt hij dat je enkel binnen het V.K. kunt kijken. Ik heb geen idee welke VPN makkelijk te gebruiken is via de telefoon en welke betrouwbaar is.
Iemand tips ?
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Ik gebruik Norton en dat gaat goed (bbc nog niet geprobeerd maar wel Belgie en Zwitersland voor de F1).

Deze is niet gratis maar als het je alleen om deze te doen is, kun je een gratis proefabonnement van 30 dagen nemen.

Heb je Norton Anti-virus, zit het er al bij in.

Maar omdat ik van virusscanner wil wisselen, lees ik ook graag mee of mensen een goede gratis versie weten.
Ja, BBC iPlayer is toegankelijk via een VPN, vooral voor mensen buiten het Verenigd Koninkrijk of voor inwoners van het Verenigd Koninkrijk die naar het buitenland reizen.
Ik heb nu zelf ProtonVPN sinds enige tijd en ik had jarenlang ExpressVPN. Beide hebben apps voor smartphones. NordVPN is ook een bekende naam, daar heb ik zelf geen ervaring mee.
.
De bekende VPN's (die vooral voor dit soort toepassingen worden gebruikt) worden vaak geblokkeerd. Je zou eigenlijk een UK VPN moeten hebben die voornamelijk binnen de UK wordt gebruikt. In het verleden kon ik via de VPN van mijn werk zo iPlayer en Channel4 op mijn laptop bekijken. Dat was gewoon dezelfde VPN die mijn Britse collega's gebruikte dus men kon geen onderscheid maken.

Gewoon een paar proberen om te zien of iPlayer werkt lijkt me het handigst.
Net even om te testen een account gemaakt bij BBC iPlayer, via ProtonVPN met UK verbonden en ik kan gewoon kijken.
.
Top! Ik ga dit weekend een keer proef draaien met de tips. Iedereen heel hartelijk bedankt.
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Ik heb cyberghost en zet deze dan op de 'optie' bbc i player. Wat bij mij normaliter ook nodig is om cookies te verwijderen. Maar dan doet ie het normaliter :)
If chocolate can't fix it, it's a real problem

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven